Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 23492
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو سلامت, رادیو نمایش تاریخ انتشار : 07 دی 1399 - 10:56 |

سیل آق قلا سوژه سریال رادیویی شد

سیل آق قلا سوژه سریال رادیویی شد

مجموعه نمایشی «ققنوس در موج» روایتگر سیل دردناک آق قلا شد.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، این سریال رادیویی که به سفارش رادیو سلامت در اداره کل هنرهای نمایشی رادیو تولید شده است به ماجرای سیل ویرانگر آق قلا در آخرین روزهای سال ۹۸ می‌ پردازد.

نویسندگان مجموعه نمایشی «ققنوس در موج» فرزانه سادات دست غیبی و محمد احمدزاده هروی هستند و کارگردانی آن را محمد پورحسن به عهده دارد.

در خلاصه داستان این نمایش رادیویی آمده است: یکتا و سعید در درمانگاه روستایی، مشغول به خدمت هستند. یکتا پرستار است و سعید، همسر او که پزشکی خوانده، برای گذراندن طرح خود این روستای محروم را انتخاب کرده است. در آخرین روز سال ۹۸، سعید برای خرید به شهرستان گومیشان می رود اما متوجه می‌ شود که در اثر بارندگی‌های دو روز گذشته، آق قلا دچار سیل گرفتگی شده و سیلاب از آق قلا به سمت گومیشان جاری شده است. سعید به همراه‌ دوست خود آرش، که عضو هلال‌احمر است در گومیشان  می ماند تا در ساخت سیل بند به او کمک کند. روز پنجم‌ در حالیکه سعید و آرش به همراه چند نیروی امدادی در حال جابجا کردن تعدادی از سیل زدگان با قایق هستند، دچار حادثه می‌ شوند……

برنامه«ققنوس در موج» به تهیه کنندگی زهرا عبدالله زاده، کارگردانی محمد پورحسن، افکتوری محمدرضا قبادی فر، صدابرداری حیدر صفدری و با هنرمندی فریبا طاهری، امیر فرحان نیا، نازنین مهیمنی، ناهید مسلمی، حمید یزدانی، رامین پورایمان، شیرین سپهراد،کامیار محبی، امیرعباس توفیقی، نورالدین جوادیان، شقایق فتحی، فاطمه رضی هر روز ساعت ۶:۳۰، از رادیو نمایش پخش می‌ شود و تکرار آن نیز ساعت ۱۷:۴۵، همان روز روی آنتن می رود.

همچنین این مجموعه رادیویی ساعت ۲۱:۴۵، روی آنتن رادیو سلامت می رود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.