Wednesday, 24 April , 2024
امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 16 شوال 1445
شناسه خبر : 22817
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو تهران, رادیو نمایش تاریخ انتشار : 10 آذر 1399 - 14:26 |

«شش روایت» از آشا محرابی در رادیو

«شش روایت» از آشا محرابی در رادیو

اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، مجموعه نمایشی «شش روایت » به کارگردانی آشا محرابی را برای پخش از شبکه رادیویی نمایش و تهران آماده کرد.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، ژاله محمد علی تهیه کننده این نمایش رادیویی گفت: «شش روایت» به قلم مریم تاجیک ، داستان زن و شوهر جوان روستایی است که به دلیل طوفان ، زندگی شان نابود می شود و همین ماجرا باعث می شود تا آنها به شهر مهاجرت کنند.

وی افزود:فضاسازی برای این سریال رادیویی کار بسیار سختی بود چرا که بیشتر افکت ها در طبیعت رخ می داد وبرای آنکه این صداها برای شنونده باورپذیر شود ناچار به تولید و تلفیق چند افکت بودم که همین زمان نسبتا زیادی را در بر می گرفت.

محمد علی  ادامه داد : در این نمایش سعیده فرضی ، مهرداد مهماندوست ،رامین پورایمان و مینا شجاع در نقش های اصلی به ایفای نقش پرداختند و ماندانا محسنی، ناهید مسلمی، مجتبی طباطبایی،شهریار حمزیان،محمد رضا قلمبر،راضیه مومیوند،بهناز بستان دوست، کامیار محبی و ماندانا اصلانی سایر بازیگران آن بودند.

«شش روایت» با محوریت آسیب های اجتماعی ، به کارگردانی آشا محرابی، نویسندگی مریم تاجیک، صدابرداری حیدر صفدری و افکتوری محمدرضا قبادی فر از روز شنبه پانزدهم آذرماه ساعت ۲۲:۳۰ به روی آنتن رادیو تهران می رود و از روز یک شنبه ساعت یک بامداد از رادیو نمایش پخش می شود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.