Wednesday, 24 April , 2024
امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 16 شوال 1445
شناسه خبر : 3895
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 27 تیر 1396 - 10:54 |

علت دوری زهرا رکوعی مجری ۲۰:۳۰ از تلویزیون چیست؟

علت دوری زهرا رکوعی مجری ۲۰:۳۰ از تلویزیون چیست؟

زهرا رکوعی مجری شبکه دو سیما در بخش خبری ۲۰:۳۰ چند ماهی است که در میان گویندگان خبر این شبکه دیده نمیشود و کنجکاوی ها برای دانستن علت این دوری وجود داشت تا اینکه میترا لبافی دوست و همکار خانم مجری با انتشار عکسی در اینستاگرامش درباره علت دوری زهرا رکوعی مطلبی را منتشر کرد.

میترا لبافی با انتشار عکس زیر از خودش در کنار زهرا رکوعی نوشت:

زهرا رکوعی-هنر صدا

خانم زهرا رکوعی دوست خوبم امروز اومدن خبرگزاری صدا و سیما تا خونه جدید ما رو ببینن، همونطور فروتن. مهربان و دوست داشتنی. قبلا که واحد مرکزی خبر بودیم بهم بیشتر نزدیک بودیم اما الانم فرق زیادی نداره. هر جا خبر و گزارش و خبرنگار جماعت باشه یعنی روح ژورنالیست زنده ست و خانم رکوعی هم که باشه که خَیلی عالیست. ایشون سابقه خوبی در خبرنگاری دارن و مجری دوست داشتنی خبر هستند. به خاطر قدم نو رسیده شون مدتی نبودن و قراره از شهریور که مرخصی شون تموم میشه بیشتر اجرا کنن. اینم یک خبر همراه عکس که تقدیم حضورتون شد.

زهرا رکوعی-هنر صدا

زهرا رکوعی درباره نحوه ورودش به این حرفه گفت:در سال ۷۸ زمانی که ۱۷ سال داشتم، اطلاعیه ای را در روزنامه دیدم مبنی بر اینکه باشگاه خبرنگاران تاسیس شده است و از افراد علاقه مند ثبت نام می کند. از آنجا که از کودکی واقعا کار خبرنگاری را دوست داشتم، ضمن اینکه توانایی انجام این کار را هم در خود احساس می کردم، در باشگاه ثبت نام کردم و دوره های مختلف خبری را گذراندم. تا سال ۱۳۸۰ به عنوان خبرنگار سیاسی، اجتماعی، نظامی در باشگاه خبرنگاران فعال بودم، ضمن اینکه در طول این چند سال موفق به کسب چندین مقام در باشگاه خبرنگاران شدم و به عنوان خبرنگار برتر سال ۷۹ و ۸۰، نفر اول جشنواره دفاع مقدس و دومین جشنواره خبر و برنامه های سیاسی و رادیو در سال های ۸۱ و ۸۲ شناخته شدم و همچنین در سال ۸۰ موفق به دریافت لوح بهترین گزارش انتخاباتی از باشگاه شدم. بعد از آن به رادیو معرفی شدم و به عنوان خبرنگار به مدت ۴-۳ ماه به همراه ۳ نفر دیگر به صورت آزمایشی شروع به کار کردیم. از میان ۲ نفر در دوره های آزمایشی قبول شدیم و به عنوان گزارشگر تا سال ۸۴ در رادیو مشغول به کار شدم. در سال ۸۴ بخش خبر سیما به من پیشنهاد تست گویندگی داد. با پذیرفته شدن در تست گویندگی وارد بخش خبر شبکه ۳ شدم.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.