Tuesday, 23 April , 2024
امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 15 شوال 1445
شناسه خبر : 2744
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 17 آبان 1395 - 8:22 |

علی درستکار:لازم نیست قربان صدقه مدیران بروید! / محمد سلوکی:در تلویزیون باید صراحت لهجه داشت

علی درستکار:لازم نیست قربان صدقه مدیران بروید! / محمد سلوکی:در تلویزیون باید صراحت لهجه داشت

«علی درستکار» : برنامه «تهران بیست» جای ناز و قربون صدقه رفتن مدیران نیست و باید به طور مستقیم به چشم مسئول نگاه کرد و حقوق مردم را بازخواست کرد به شرط آنکه ما به عنوان مجری به غایت آگاه باشیم.

سری جدید تهران بیست شب گذشته در حالی روی آنتن رفت که تیتراژ این کار با صدای امیر عظیمی پخش شد. این اولین بار بود که صدای عظیمی که طرفداران بسیاری دارد و در حوزه موسیقی سالهاست فعال است از مدیوم تلویزیون پخش میشود. این اقدام و انعطاف تلویزیون برای پخش و إعطای مجوز به خواننده پرطرفدار و جوان جای تحسین دارد.

سری جدید تهران بیست با اجرای هیراد حاتمی و محمد دلاوری در اولین قسمت خود با دعوت از علی درستکار و محمدسلوکی میزبان مجریان سابق این برنامه  درسالهای قبل بود. این دو نَفَر نیز با بیان نقاط ضعف و قوت دوره های گذشته به راه حل های موفقیت در سری جدید أشاره کردند.

درستکار:من آدم بداخلاق و مزخرفى بودم!

درستکار در بخشی از صحبت هایش گفت:من آدم بداخلاق و مزخرف نیش داری بودم. همواره مسئول ستیزی میکردم و همه را میکشتم! من و شما وقتی مسئولیت یک برنامه را قبول میکنیم باید رسالت برنامه را بدانیم و بشناسیم. مدیر گروه، تهیه کننده، مدیر شبکه و ریاست سازمان باید به طور دانسته تکلیفی را به برنامه داده باشند. باید تند حرف بزنیم. یک مسئول باید یک جاهایی جواب بدهد و برای همین شما نگران تند حرف زدن نباشید، مردم و رسانه جایی است که مردم باید در آن پاسخگو باشند.

سلوکی: در تلویزیون باید صراحت لهجه داشت

محمد سلوکی پس از درستکار گفت: تهران بیست یک سرمایه اجتماعی است که جایگاهش را در زندگی مردم پیدا کرده است و مردم روی آن حساس هستند. من یادم است که در آن زمان که ما در تهران بیست بودیم مردم اگر در نظام شهری مسئله ای میدیدند تهدیدشان این بود که به تهران بیست خبر میدهیم و همین یک جور صلاح پیشگیری از مشکلات بود. ما در آن زمان با هیچ کسی تعارف نداشتیم چون موضوع حق و باطل مردم بود و می بایست صراحت لهجه داشته باشیم.

اینجا جای قربان مدیر رفتن نیست

درستکار با تایید حرفهای سلوکی گفت: اینجا جای ناز و قربون صدقه رفتن مدیران نیست و باید به طور مستقیم به چشم مسئول نگاه کرد و حقوق مردم را بازخواست کرد به شرط آنکه ما به عنوان مجری به غایت آگاه باشیم.

روی خط قرمز

در پایان برنامه هیرادحاتمی از مجریان سابقه این برنامه یادی کرد و از مردم خواست که به وسیله فضای مجازی همه مشکلات را با این برنامه درمیان بگذارند. او همچنین گفت : ما آمدیم که روی خط قرمز هم برویم و حتی گاهی یواشکی و با ادب این خط را رد کنیم تا مشکلات شما و شهر را با همکاری مدیران و مسئولان حل کنیم. در پایان نیز حسین کلهر یکی از کارشناسان خبری برنامه با تبریک تولد احسان علیخانی مردم را دوباره به شنیدن تیتراژ برنامه با صدای امیر عظیمی دعوت کرد.

سری جدید تهران بیست به تهیه کنندگی محمدحسین رضوی و اجرای هیراد حاتمی و محمد دلاوری روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه از شبکه پنج سیما ساعت ٢٠  روی آنتن می‌رود.

علی درستکار-محمد سلوکی

 

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.