Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 21149
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو سلامت, رادیو نمایش تاریخ انتشار : 31 شهریور 1399 - 11:45 |

فداکاری جامعه پزشکی دردوران جنگ در سریال رادیویی «رفیق سفیدپوش»

فداکاری جامعه پزشکی دردوران جنگ در سریال رادیویی «رفیق سفیدپوش»

سریال رادیویی «رفیق سفیدپوش» به مناسبت فداکاری جامعه پزشکی در دوران جنگ تحمیلی از دو شبکه رادیویی نمایش و سلامت پخش می شود.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو،«رفیق سفیدپوش» یک نمایش هفت قسمتی است که معصومه سلیمی نسب آن را به سفارش رادیو سلامت نوشته و در اداره کل هنرهای نمایشی رادیو تولید شده است و از دو شبکه رادیویی نمایش و سلامت پخش می شود.

فریدون محرابی کارگردان این نمایش رادیویی گفت : بازیگر اصلی این نمایش خودم بودم و در کنار من مهرخ افضلی ، ماندانا محسنی ، امیر فرحان نیا، ماکان رضایی پور ، عباس توفیقی ، سیما خوش چشم ، مهدی نمینی مقدم و پریسا مقتدی در نقش های متفاوتی ظاهر شدند.

وی افزود: این نمایش در ارتباط با فداکاری جامعه پزشکی در زمان جنگ بود و من نقش پزشکی را بازی می کردم که در شرایط جنگی، خانواده ام را از منطقه جنگی دور کردم  اما خود در بیمارستان ماندم  تا به مجروحان کمک کنم .

محرابی درپایان گفت: این نمایش ،اشاره به حقی به بحران جنگ و تاکید زیادی بر فداکاری خانواده پزشکی در دوران جنگ دارد که امیدوارم مورد توجه شنوندگان رادیو نیز قرار بگیرد.

«رفیق سفیدپوش » به تهیه کنندگی اشرف السادات اشرف نژاد، کارگردانی فریدون محرابی ، نویسندگی معصومه سلیمی نسب ، افکتوری نازنین حسن پور و صدابرداری رامین آریا شکوه هر روز ساعت ۶:۱۵ از رادیو نمایش پخش می شود و ساعت ۲۱:۳۰ به روی آنتن رادیو سلامت می رود.

هنرصدا/ حامد بهجتی

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.