Thursday, 28 March , 2024
امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ - 19 رمضان 1445
شناسه خبر : 1730
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 19 اردیبهشت 1395 - 13:06 |

فیلم پشت صحنه برنامه جنجالی فرزاد حسنی / تمرین اجرای بخش زرشک !‌

فیلم پشت صحنه برنامه جنجالی فرزاد حسنی / تمرین اجرای بخش زرشک !‌

دست‌اندرکاران برنامه‌ «اکسیر» فیلمی از پشت صحنه‌ تمرین فیلمنامه‌ زرشک، با حضور فرزاد حسنی و جمشید منتشر کرده‌اند تا بر نمایشی بودن این آیتم تاکید کنند.

مصطفی شریفی – تهیه‌کننده «اکسیر» – این فیلم را در اختیار خبرگزاری دانشجویان ایران قرار داده که در انتهای آن خطاب به منتقدان، عنوان شده است: «باز هم زود قضاوت کردیم».

از شامگاه گذشته پخش ویدئویی از رفتار فرزاد حسنی با یکی از شرکت‌کنندگان در برنامه، انتقادهایی را در فضای مجازی به همراه داشته است. در پی این اتفاق تهیه‌کننده برنامه در گفت‌وگویی با ایسنا اعلام کرد که فردی که مقابل فرزاد حسنی حاضر شده، بازیگر بوده و این آیتم نمایشی است.

شریفی در این گفت‌وگو بیان کرد: آن دوستانی که پشت این ماجرا بودند با احساسات مردم بازی کرده‌اند. ما در این آیتم یک سناریوی نمایشی داشته‌ایم که این هنرجو هر بار به پاسخ مجری برنامه جواب می‌دهد با واکنشی روبرو می‌شود. در حالی که فیلم سانسور شده‌ای از این آیتم در فضای مجازی منتشر شده است و برداشت‌ها به نوعی است که انگار این فرد به عنوان یک آدم ساده‌ زیر پا له شده است؛ در حالی که این گونه نبوده است و در برنامه‌های بعدی خود جمشید حضور خواهد داشت و آن را مطرح خواهد کرد که ماجرا این طور نبوده است.

 

دانلود فایل تصویری

به اشتراک بگذارید
  1. علی یوسف پور :
    ۳۰ اردیبهشت ۹۵

    مطمئنا این کلیپ ساختگی بوده و برای قرار دادن کلاه شرعی روی اشتباهات گذاشتن هست

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.