Friday, 19 April , 2024
امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ - 11 شوال 1445
شناسه خبر : 1977
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 30 خرداد 1395 - 10:23 |

ماجرای ازدواج حسینی بای/ قهرمانی که تندیس شیدایی را تقدیم همسرش کرد

ماجرای ازدواج حسینی بای/ قهرمانی که تندیس شیدایی را تقدیم همسرش کرد

دهمین قسمت برنامه «شیدایی» با حضور حسینی بای خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما و همسرش و نیز زینب رمضانی قهرمان تیراندازی کشورمان، جمعه شب از شبکه دو سیما پخش شد.

دهمین قسمت این برنامه با موضوع وفای به عهد، جمعه شب به روی آنتن شبکه دو سیما رفت.

بخش نخست این برنامه همراه بود با اجرای آهنگ باران توسط خواننده جوان پاپ کشورمان، مهدی شکوهی و سپس عبدالله روا مجری شیدایی به گفت‌وگو با سید محمدرضا حسینی بای خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما و همسرش که مهمانان این برنامه بودند نشست.

حسینی بای سخنان خود را با اشاره به برگزاری مراسم ازدواجش در آسایشگاه سالمندان شروع کرد و گفت: سعی داشتیم ازدواجی ساده و صمیمی با حضور کسانی که بر گردن ما حقی دارن برگزار کنیم و خوشحالم که افراد برجسته‌ای همچون دکتر حداد عادل و دیگر مسئولان و مدیران خبری سیما در این مراسم شرکت کردند.

وی افزود: توصیه من به جوانان این است که زود ازدواج کنند هر چند خودم در این زمینه تاخیر داشتم و البته این به خاطر کارهای زیادی بود که در حوزه خبر سیما با آنها درگیر بودم.

همسر حسینی بای: گمان نمی کردم او مجرد باشد

حمیرا همتی همسر حسینی بای هم در پاسخ به عبدالله روا گفت: با کار همسرم هیچ مشکلی ندارم، سابق بر این همیشه او را در برنامه‌های خبری سیما می‌دیدم و اصلا گمان نمی‌کردم مجرد باشد و حتی وقتی قضیه ازدواج را با خانواده مطرح کردم، پدر و مادرم هم احساس می‌کردند آقای حسینی بای متاهل است.

وی در ادامه و در مورد نحوه آشنایی‌اش با این خبرنگار پر کار عنوان کرد: اولین بار او را در سازمان صدا و سیما دیدم و البته نمی‌دانستم که دست تقدیر ما را به هم می‌رساند زیرا اصلا فکر نمی‌کردم مجرد باشد.

وی افزود: لطف خدا شامل حال ما شد و با یکدیگر آشنا شدیم و پیوند ازدواج بینمان شکل گرفت و اکنون از زندگی مشترک کاملا راضی هستم.

عبدالله روا در ادامه به حادثه‌ای که موجب جانبازی حسینی بای در سن ۱۴ سالگی شد اشاره کرد و از او در این زمینه پرسید؛ او هم گفت: وقتی به دیدار جانبازان می‌روم و مراسم ازدواجم را در آسایشگاه برگزار می‌کنم یک کار تبلیغاتی نیست، بلکه با آنها احساس مشترکی دارم و دوست دارم کنارشان باشم.

حسینی بای

زینب رمضانی: توسل به اهل بیت(ع) پشتوانه روحی من در مسابقات است

زینب رمضانی قهرمان تیراندازی بانوان کشورمان دیگر مهمان این برنامه بود؛ او دو مدال طلا و نقره خود را که در بازی های غرب آسیا ۲۰۰۵ قطر کسب نموده بود به گنجینه سکه و مدال موزه آستان قدس رضوی اهدا کرده است.

وی در گفت وگو با محمد نبهان تهیه کننده شیدایی اظهار کرد: هدف من از ورود به ورزش، کسب موفقیت‌های حرفه‌ای و قهرمانی بود و خدا را شکر می‌کنم که توانستم به عهدم وفا کنم و مدالی را که گرفته‌ام به آقا علی بن موسی‌الرضا(ع) تقدیم کنم.

رمضانی ادامه داد: تیراندازی جزو ورزش‌های اسلامی است و خوشحال هستم که در این رشته فعالیت می‌کنم، البته انسان باید سعی کند معنویت و دستورات اسلامی را در همه امور و مراحل زندگی مد نظر داشته باشد و در این صورت احساس رضایت خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: پیش از مسابقات، هیجان زیادی داشتم ولی با توسل به ائمه اطهار(ع) و تکیه بر عهدی که با امام رضا(ع) بسته بودم، پشتوانه معنوی و روانی خوبی یافتم و توانستم با تمرکز عالی، بر روی سکو بروم.

این بانوی ورزشکار هدف خود در زندگی را رسیدن به کمال انسانی دانست و گفت: انس با قرآن و اهل بیت(ع) به ویژه در شب‌های نورانی ماه مبارک رمضان، بهترین کاری است که می‌توان انجام داد.

وی افزود: بهترین مدال زندگی‌ام را از خداوند گرفتم، چه اینکه در خانواده‌ای مسلمان و همراه با پدر و مادری اهل ایمان رشد یافتم.

رمضانی در مورد ازدواج و زندگی مشترک نیز گفت: همسران، دو بال یک زندگی مشترک هستند و اگر همراه با هم و هماهنگ با یکدیگر به اهداف متعالی زندگی خود بیندیشند، پیوندشان تا انتها به مبارکی و میمنت تداوم خواهد داشت.

تندیس شیدایی این برنامه به خانم رمضانی اهدا شد و او نیز آن را تقدیم همسرش کرد که در استودیو حضور داشت.

در ادامه مهدی شکوهی به اجرای یکی دیگر از آثار خود به نام «چشم به راه» با موضوع انتظار برای ظهور امام عصر(عج) پرداخت.

در بخش انتهایی، خانواده آقای آتش مرد که منتخب مخاطبان برنامه شیدایی بودند در برنامه حضور یافتند.

آتش مرد در پاسخ به سوال عبدالله روا در مورد خوشبختی در زندگی گفت: از کودکی بخشی از اوقاتم را به کار مشغول بوده‌ام و همیشه هزینه‌هایم را خودم تامین کرده‌ام، زمانی که به تهران آمدم هیچ آشنا و فامیلی در این شهر نداشتم و مشکل کوتاه‌ قامتی هم داشتم اما سعی کردم هر کاری که می‌توانم انجام دهم.

وی افزود: از ۱۲ سالگی کار نمایش انجام داده‌ام و در بیش از ۲۰ فیلم و سریال نقش‌هایی داشته‌ام و بعدها کارمند اداره‌ای دولتی شدم، همیشه دوست داشتم روی پای خودم بایستم و جای خالی پدرم را پر کنم.

تندیس شیدایی به این خانواده نیز اهدا شد.

«شیدایی» ویژه برنامه ماه مبارک رمضان شبکه دو سیماست که هر شب بعد از گفت‌وگوی خبری به روی آنتن می‌رود؛ موضوع این برنامه اخلاق حسنه و ازدواج آسان است و با مشارکت موسسه مالی اعتباری عسکریه تولید می‌شود.

محمد نبهان و امیر شرافتی تهیه‌کنندگان «شیدایی» هستند و عبدالله روا نیز مجری آن است.

 

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.