Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 3371
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 07 اسفند 1395 - 22:16 |

ماجرای توهین پیمان طالبی به علی کریمی و عذرخواهی وی+ تصویر

ماجرای توهین پیمان طالبی به علی کریمی و عذرخواهی وی+ تصویر
علی کریمی در اعتراض به وضعیتی که مردم خوزستان دارند مطلبی در کانال تلگرام خود منتشر کرد که در این متن کلمه اینستاگرام را به اشتباه ایستگرام نوشته بود و این موضوع باعث شد تا پیمان طالبی به وی توهین کند.
پیمان طالبی مجری برنامه «مردم چی میگن» که مدتی هم در استان همدان و تهران گزارشگر برنامه ۹۰ بود در یک گروه تلگرامی در پی این اشتباه توهین تندی به کریمی کرده و با لفظی بی ادبانه او را بی سواد خطاب کرد.
این موضوع خیلی زود در فضای مجازی منتشر شد به حدی که حتی پیشکسوتی مثل بهنام ابوالقاسمپور هم در صفحه شخصی خود به شدت به این مجری که ظاهرا از علاقمندن به استقلال است، تاخت.پس از این ماجرا و  واکنش های هواداران در شبکه های مجازی طالبی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام پیام عذرخواهی منتشر کرد .
پیمان طالبی در اینستاگرامش نوشت: «جادوگر فوتبال ایران، کاپیتان سال‌های نه چندان دور پرسپولیس بزرگ، هواداران عزیز پرسپولیس و به خصوص هواداران علی کریمی عزیز به خاطر اشتباه صورت گرفته‌، از همه شما معذرت می‌خوام. حق دارید که ناراحت شده باشید. به بزرگ بودن علی کریمی شکی نیست و همه بهش واقفیم و قطعا خاطرات روزهایی که در مستطیل سبز بودی، فراموش نخواهد شد. منو ببخش. دوستان هوادار حلال کنید و عذرخواهی بنده رو بپذیرید.»

پیمان طالبی - علی کریمی

 

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.