Saturday, 20 April , 2024
امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 12 شوال 1445
شناسه خبر : 6647
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 19 مرداد 1397 - 20:26 |

ماجرای درگیری لفظی مجریان تلویزیون در آنتن زنده چه بود؟ +فیلم

ماجرای درگیری لفظی مجریان تلویزیون در آنتن زنده چه بود؟ +فیلم
برخی رسانه ها با انتشار ویدیویی از درگیری دو مجری خانم و آقا در برنامه زنده تلویزیونی خبر دادند.

واقعیت ماجرا این است که این کلیپ را اولین بار محیا اسناوندی مجری برنامه «از فراز الوند» در اینستاگرامش منتشر کرده است و به نمایشی بودن این ویدئو اشاره کرده است.

همچنین تهیه کننده و کارگردان «از فراز الوند» در مورد این کلیپ و استفاده از هنر نمایش در برنامه‌های تلویزیونی در گفتگویی با ایسنا توضیحات تکمیلی را ارائه کرده است.

تهیه کننده و کارگردان «از فراز الوند» که از هنر نمایش در این برنامه تلویزیونی بهره برده، معتقد است که بسیاری از حرف‌ها را نمی‌توان به شکل مستقیم عنوان کرد و نیاز است از هنر نمایش سود ببریم تا بتوانیم به عمق محتوا برسیم.

مجتبی احمدی درباره نمایش طراحی شده برای برنامه «از فراز الوند» گفت: از آنجا که دانش‌آموخته‌ی تئاتر هستم؛ در تمام برنامه‌های تلویزیونی سابق هم استفاده از تکنیک نمایش و سوپرایز تماشاگر را روی آنتن زنده در برنامه داشته‌ام.

او ادامه داد: بیش از ۸۰ قسمت برنامه‌ی زنده «عصر طلایی» در سال ۹۳ روی آنتن شبکه پنج رفت که در تمام قسمت‌ها، دو تا سه صحنه نمایشی توسط بازیگران تمرین و اجرا می‌شد. این ماجرا در برنامه «بچه های مردم» نیز نزدیک به ۸۰ قسمت ادامه پیدا کرد و سال گذشته و اوایل امسال برنامه تلویزیونی «نگی که نگفتی» نیز شامل چند صحنه نمایشی بود که توسط ژیلا صادقی اجرا می‌شد.

تهیه کننده و کارگردان برنامه «از فراز الوند» درباره توانایی یک مجری در تلویزیون بیان کرد: استفاده از خلاقیت مجریان به عنوان بازیگر و ایفای نقش‌های چند دقیقه‌ای نمایشی در تمام این سال‌ها بازخورد خوبی برای من داشته است و اصولا معتقد هستم مجری نباید تنها عنوان کننده‌ سر فصل‌های برنامه و پاس کاری بین پلاتوها باشد بلکه باید توانایی ایفای نقش و بازیگری در لحظه را نیز در خود ببیند.

تهیه کننده «نگی که نگفتی» اظهار کرد: نمایشی که اخیرا در برنامه‌ «از فراز الوند» روی آنتن رفت نیز از این قاعده مستثنا نیست و صحنه‌ طراحی شده که ویدئوی کامل آن را خواهید دید با سناریو و تمرین از پیش، مرتبط با روزی که منتسب به تئاتر و سینما در برنامه «از فراز الوند» است، طراحی شده است.

احمدی در پایان اضافه کرد: بی شک در ادامه نیز همچون قبل شاهد پلاتوهای نمایشی در برنامه خواهید بود و من امیدوار هستم که بتوانم از طریق نمایش، حرف‌های مهم تری برای مخاطب داشته باشم.

برنامه «از فراز الوند» با اجرای محیا اسناوندی و محمود رضا قدیریان شنبه تا چهارشنبه حوالی ساعت ۷:۳۰ روی آنتن شبکه دو سیما می‌رود.

در ادامه می‌توانید ویدئوی این نمایش از برنامه «از فراز الوند» را مشاهده کنید:

دانلود فایل تصویری

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.