Thursday, 28 March , 2024
امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ - 19 رمضان 1445
شناسه خبر : 8133
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 02 دی 1397 - 12:02 |

مجری برنامه «پیک بامدادی» رادیو برکنار شد

مجری برنامه «پیک بامدادی» رادیو برکنار شد

مجری برنامه رادیویی «پیک بامدادی» پس از ۱۰ سال اجرا در این برنامه، علاوه بر توبیخ از اجرای پیک بامدادی کنار گذاشته شد.

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، «سیدحسین حسینی» که به مدت ۱۰ سال اجرای برنامه «پیک بامدادی» را بر عهده داشت، ضمن توبیخ از اجرای این برنامه انتقادی که مخاطبان بسیاری هم داشت، کنار گذاشته شده است.

بنا بر این گزارش، آخرین برنامه «پیک بامدادی» با اجرای حسینی متعلق به روز ۱۱ آذرماه امسال است که در این برنامه پیامکی از طرف یک جانباز خواند که گفته آموزش و پرورش پس از ۴۰ روز از انقضای بیمه تکمیلی، هنوز ما را بیمه نکرده است و مجری اعلام می‌کند که بیمه را همان دستگاهی باید انجام دهد که جانباز آنجا خدمت می‌کند.

وی در پایان گفته‌هایش کنایه‌ای هم به موضوع بازنشستگان می‌زند که گویا دلیل توبیخ او همین بخش است. حسینی در حال حاضر ضمن توبیخ و برکناری از اجرای این برنامه در اختیار امور اداری قرار گرفته تا در یکی دیگر از بخش‌های معاونت سیاسی سازمان صداوسیما به فعالیت خود ادامه دهد.

به گزارش فارس، برنامه صبحگاهی «پیک بامدادی» ضمیمه تحلیلی اخبار هشت صبح  رادیو ایران است و هر روز به جز روزهای تعطیل از ۸ و ۱۳ دقیقه تا ۸ و ۳۵ دقیقه به جز روزهای تعطیل از رادیو ایران (موج اف ام ردیف ۹۰ مگاهرتز) و همزمان از رادیو معارف (موج اف ام ردیف ۹۶ مگاهرتز) و همچنین رادیوهای استانی پخش می‌شود.

منبع: خبرگزاری فارس

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.