Thursday, 18 April , 2024
امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 10 شوال 1445
شناسه خبر : 30883
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 09 آذر 1400 - 18:24 |

محمد اوزی: «صبامک» از قدیمی‌ترین برنامه‌های رادیو صبا است

محمد اوزی: «صبامک» از قدیمی‌ترین برنامه‌های رادیو صبا است

محمد اوزی گوینده و تهیه‌کننده برنامه «صبامک» در رادیو صبا، این برنامه را قدیمی‌ترین برنامه این شبکه معرفی کرد.

رادیو صبا از بهمن ۱۳۹۲ با رویکرد «طنز و ایجاد شور و نشاط در جامعه» فعالیت خود را آغاز کرد و «صبامک» از اولین و قدیمی‌ترین برنامه‌های این شبکه است که با هدف ایجاد نشاط و سرگرمی از طریق خوانش پیامک‌های مخاطبان به صورت شعر و طنازانه پخش می‌شود. این برنامه هر روز به گویندگی محمد اوزی (عمو صبامکی) و شیدا زینی روی آنتن می‌رود.

محمد اوزی گوینده و تهیه کننده این برنامه درباره «صبامک» به مهر گفت: «صبامک» برنامه‌ای کاملاً تعاملی است که به طرح و پاسخگویی پیامک‌ها، دلنوشته ها و تماس‌های تلفنی شنوندگان رادیو صبا می‌پردازد. ما در این برنامه سعی می‌کنیم با پاسخگویی پیامک‌های مخاطبان با لحنی شیرین و شعرگونه همراه با شوخی فضایی شاد برای آنها ایجاد کنیم.

اوزی افزود: این برنامه هر روز با یک موضوع راهی آنتن می‌شود که موضوعات برنامه نیز برگرفته از مسائلی است که هر روز مردم در زندگی روزمره با آن درگیر هستند و گاهی به فراموشی سپرده می‌شود مثل ابراز عشق به پدر، مادر و همسر. در برخی از برنامه‌ها نیز برای شنوندگان چالش‌هایی ایجاد می‌کنیم که تامل برانگیز است مثل «اگر دوباره متولد شوید چه کار می‌کنید؟» که با اعلام موضوع پیامک‌های زیادی دریافت می‌کنیم که بهترین آنها با عنوان پیامک طلایی در برنامه خوانده می‌شوند.

وی درباره «صبامک» به عنوان قدیمی‌ترین برنامه شبکه توضیح داد: «صبامک» از قدیمی‌ترین برنامه‌های رادیو صبا است و می‌توان گفت از همه برنامه‌ها از نظر سنی بزرگ‌تر است. این برنامه حدود ۸ سال است که همراه مخاطبان رادیو صبا است و این همراهی طولانی مدت هم ارتباط صمیمی بین برنامه و مخاطبان ایجاد کرده است. مخاطبان با پیامک و تماس با برنامه علاوه بر ارسال لطیفه و پاسخگویی سوال برنامه گاهی درد و دل هم می‌کنند و از مشکلاتشان برای ما می‌گویند که من شخصاً با برخی از این شنوندگان تماس گرفتم و برای حل مشکلش نهایت تلاشم را کردم.

اوزی اضافه کرد: «صبامک» با فضایی کاملاً صمیمی راهی آنتن می‌شود و حتی این حس صمیمیت را به مخاطب نیز منتقل می‌کند، تا جایی که «صبامک» را می‌توان پل ارتباطی مخاطبان شبکه با یکدیگر معرفی کرد.

وی اشاره‌ای به یک خاطره کرد و گفت: در یک برنامه یکی از شنوندگان از مشکلات زندگی خود برای ما پیامک فرستاد که روی آنتن خوانده شد و بعد از آن بسیاری از شنوندگان ابراز همدردی و اعلام آمادگی برای کمک و حل مشکل وی را داشتند و من از این لحاظ خیلی خوشحالم که این برنامه به همه یادآوری می‌کنند که تنها نیستند، خدا با آنها و گاهی با دست بنده دیگر دستشان را می‌گیرد و کمکشان می‌کند.

در ادامه اوزی از ارتباط خودش با این برنامه بیان کرد: من نیز در این چند سال به این برنامه عادت کرده‌ام و با شنوندگانی که هر روز قبل از شروع برنامه برای ما پیامک ارسال می‌کنند احساس نزدیکی می‌کنم و اگر تماس نگیرد و پیامک نزنند نگران می‌شود که چه شده است.

اوزی درباره راز ماندگاری این برنامه در جدول پخش رادیوصبا توضیح داد: این برنامه در هر فصل متفاوت از فصل گذشته پخش می‌شود، با تغییر در محتوا و بخش‌های برنامه و حتی اضافه کردن بخش‌های دیگر سعی می‌کنیم این برنامه برای شنوندگان تکراری نشود، البته نباید فراموش کرد که هر روز به مخاطبان ما اضافه می‌شود که این خود به این معنی است که پیامک جدید دریافت می‌کنیم و ایده جدید می‌گیریم و اینها مانع تکراری شدن برنامه می‌شود. امیدوارم درنهایت این برنامه باعث نقش بستن لبخندی بر لبان شنوندگان شود.

برنامه «صبامک» با همکاری شیدا زینی به‌عنوان گوینده، محمد جاوید شاعر و تهیه کنندگی و گویندگی محمد اوزی هر روز ساعت ۱۱ از رادیو صبا روی آنتن می‌رود.

| منبع خبر : خبرگزاری مهر
به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.