Friday, 19 April , 2024
امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ - 11 شوال 1445
شناسه خبر : 3063
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 05 دی 1395 - 14:23 |

«محمد صادقی» از اجرا در تلویزیون می‌گوید

«محمد صادقی» از اجرا در تلویزیون می‌گوید

«محمد صادقی» بازیگر تلویزیون و سینما در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون گفت: مدتی است که به عنوان مجری در برنامه «کافه فیلم» مشغول اجرا و تحلیل فیلم‌های سینمایی با حضور کارگردان مربوطه هستم که بعد از هفته دفاع مقدس هر هفته پنج شنبه شب‌ها از شبکه آی فیلم پخش می‌شود.

وی ادامه داد: از آنجایی که ۳۰ سال در دانشگاه مشغول تدریس و تحلیل موضوعات مختلف هستم، حضورم در سمت مجری  تشابه زیادی با حضورم در دانشگاه و تدریس داشت. جذابیت ویژه‌ای نداشت چراکه تجربه اینچنینی داشتم. اما از این لحاظ که این برنامه تصویری است به هر حال برایم جدید بود.

این بازیگر همچنین افزود: تولید «کافه فیلم» تا پایان سال ادامه دارد و بعد از آن نیز باید شرایط را بررسی کنیم و بر اساس آن تصمیم بگیریم. ضمن اینکه این برنامه به تهیه‌کنندگی محمد تنکابنی و وحید رونقی هر هفته به پخش یکی از آثار برگزیده سینمای ایران پرداخته و آن را با حضور کارگردان و عوامل فیلم، نقد و بررسی می‌کند.

صادقی با اشاره به چگونگی دعوت از مهمان‌ها نیز بیان داشت: ما نیز مثل سایر برنامه‌ها جمعی هستیم که اغلب تصمیم‌ها در همان گروه گرفته و تبادل نظر شده و سپس اجرا می‌شود.

«محمد صادقی» از اجرا در تلویزیون می‌گوید

این بازیگر بیان داشت: این برنامه به تهیه‌کنندگی محمد تنکابنی و وحید رونقی ضمن پخش یکی از آثار برگزیده سینمای ایران، آن را با حضور کارگردان و عوامل فیلم، نقد و بررسی می‌کند.

بازیگر سریال «فوق سری» ادامه داد: در این مدت چند پیشنهاد بازی داشتم که یک سریال، نمایش و تله تئاتری برای شبکه یک سیما است. هنوز فرصت نکردم تا فیلم‌نامه‌هایشان را مطالعه کنم تا تصمیم نهایی را بگیرم.

وی در پایان ضمن بیان اینکه تولید آثاری با محتوا و کیفیت خوب کم شده است نیز بیان داشت: متاسفانه مدتی است که تولید کار خوب خیلی کم شده و در کنار این تعداد کارها از لحاظ کیفی محدود شده‌اند. فکر می‌کنم در کشور کندی‌ای وجود دارد که تولید آثار را به نسبت گذشته راکدتر کرده است.

 

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.