Thursday, 28 March , 2024
امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ - 19 رمضان 1445
شناسه خبر : 19477
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو پیام تاریخ انتشار : 03 تیر 1399 - 11:52 |

محمد صالح علاء مهمان «پرنیان صدا» می شود

محمد صالح علاء مهمان «پرنیان صدا» می شود
نویسنده یک کتاب باصفحات سفید مهمان “پرنیان صدا” می شود.

محمد صالح علاء نویسنده، شاعر، ترانه سرا ،بازیگر، مجری رادیو وتلویزیون مهمان این هفته رادیو پیام در پرنیان صدا ست.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رادیو پیام: شبکه رادیویی پیام در «پرنیان صدا» با پخش کمیاب ترین و خاطره انگیزترین صداها مخاطبانش را همراهی می کند.

محمدصالح علاء مهمان پرنیان صدا کتاب عجیب «تمامی آنچه که مردان در باب زنان می‌دانند» اثر عبدل اسمیت را ترجمه کرده‌است. وقتی این کتاب ۱۱۰ صفحه‌ای را باز کرده و تا انتها ورق می‌زنید چیزی جز صفحات سفید نمی‌بینید. این کتاب بیش از ۲۸ چاپ به فروش رفته‌است.
 پرنیان صدا از بخش های متنوع وجذابی مانند مسابقه ، معرفی و گفتگو با پیشکسوتان رادیو ،پخش موسیقی های نوستالوژیک و… تشکیل شده است که همزمان باپخش زنده این برنامه روزهای جمعه ازساعت ۲۲ الی ۲ بامداد از بخش شبانگاهی رادیوپیام با اجرا وتهیه کنندگی سعید توکل این برنامه ازطریق سایت رادیو پیام واپلیکیشن ایرانصدا بصورت زنده وتصویری پخش می شود.

گفتنی است همزمان با پخش برنامه جذاب “پرنیان صدا” از آنتن شبکه رادیو تصویری پیام نیز همسو با برنامه تصاویر مرتبط به نمایش می‌گذارد تا لحظات شاد و مفرحی را برای مخاطبانش به ارمغان بیاورد. مخاطبان برای مشارکت در این برنامه می توانند تصاویر و صوت های قدیمی رادیو را که در آلبوم های شخص شان دارند با سایر مخاطبان رادیو پیام در سراسر کشور به اشتراک بگذارند. از این رو شنوندگان محترم رادیو پیام می توانند از طریق درگاه‌های ارتباطی این شبکه “کانال پیام رسان سروش” و یا “سایت رادیو پیام” تصاویر و صوت های قدیمی راارسال و تصاویر ارسالی را با نام و تصویر خودشان در رادیو نمای رادیو پیام و آوا مشاهده کنند.
به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.