Thursday, 28 March , 2024
امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ - 19 رمضان 1445
شناسه خبر : 4867
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 23 آذر 1396 - 17:18 |

مخاطبان جان به تماشای مستند “محمد صالح علاء” می نشینند+ تیزر فیلم

مخاطبان جان به تماشای مستند “محمد صالح علاء” می نشینند+ تیزر فیلم

فیلم مستند «زائر شب‌های بارانی» که پرتره‌ای از «محمد صالح‌علاء» شاعر، نویسنده و مجری سرشناس کشور است، جمعه ۲۴ آذرماه در جشنواره بین‌المللی «سینماحقیقت» به نمایش گذاشته می‌شود.

محمد صالح علاء-هنر صدا

به گزارش هنر صدا این مستند که تولید آن ۴ سال به طول انجامیده است، برای اولین بار در بخش خارج از مسابقه یازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت»  جمعه ۲۴ آذر ۹۶ ساعت ۱۹:۴۵ در سالن شماره ۳ پردیس چارسو به روی پرده می‌رود.

عوامل اصلی تولید «زائر شب‌های بارانی» عبارتند از: پژوهش، صدا و کارگردانی: هامون شیرازی؛ فیلمبردار: امیر رضاپور؛ تدوینگر: مجتبی محبی؛ تهیه‌کنندگان: عفت تقی‌پور صمیمی و هامون شیرازی

هامون شیرازی متولد سال ۱۳۶۲ در اصفهان و دارای مدرک کارشناسی ارشد سینما است. خواب خاکستر، یک صحنه از یک ازدواج، روزی دیگر، عبور، و این روز اول بود، باغ بی‌برگی، مرثیه، عناوین دیگر آثار این فیلمساز است.

یازدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت» از تاریخ ۱۹ تا ۲۶ آذرماه ۱۳۹۶، با شعار «حقیقت بهترین راهنماست» که از فرمایشات حضرت علی(ع) است، در پردیس سینمایی چارسو در حال برگزاری می باشد. نمایش فیلم ها در این جشنواره برای عموم آزاد و رایگان است.

حامد بهجتی

دریافت فیلم

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.