Friday, 19 April , 2024
امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ - 11 شوال 1445
شناسه خبر : 18574
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو فرهنگ تاریخ انتشار : 23 اردیبهشت 1399 - 12:51 |

مدیر کل دفتر هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد در «نگارخانه» رادیو فرهنگ

مدیر کل دفتر هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد در «نگارخانه» رادیو فرهنگ

مدیر کل دفتر هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد در برنامه «نگارخانه» در خصوص آخرین وضعیت صندوق حمایت از هنرمندان آسیب دیده از تبعات شیوع کرونا اطلاع‎رسانی می‌کند.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، برنامه «نگارخانه» امروز سه‎شنبه ۲۳ اردیبهشت، در ارتباط با «هادی مظفری» مدیرکل دفتر هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد، وضعیت اعطای تسهیلات و صندوق اعتباری را برای کمک به هنرمندانی که از شیوع کرونا و تعطیلی مراکز فرهنگی- هنری آسیب دیده‎اند، پیگیری می‌کند.

برنامه «نگارخانه» برنامه‌ای از گروه ادب و هنر رادیو فرهنگ به تهیه‎کنندگی رضا غیور و کارشناسی و اجرای امیر راد است که ساعت ۱۶ به مدت ۴۰ دقیقه، با موضوع هنرهای تجسمی‌، روی موج اف ام ردیف ۱۰۶ مگاهرتز، رادیو فرهنگ پخش می‌شود.

به اشتراک بگذارید
  1. سلام و عرض ادب سپاسگزارم ازاینکه اخبار هنرتجسمی رو گذاشتین .
    من آموزشگاه تجسمی دارم مراحل ثبت نام رو اینترنتی. همونجور که خواسته بودن ارسال کرم با شماره مجوز . اما میگن برای دریافت ملیات بوده یا میگن این شماره غلط بوده یا. اون شماره صحیح نبوده. حالا امروز کمتر از ۱۵ دقیقه. همه چیز روشن میشه و ابهامات بر طرف میشه فقط ای کاش شماره تلفن برنامشون هم بود من اخبار شمارو به اداره فرهنگ و ارشاد خودمون ارسال کردم
    سپاسگزارم

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.