Thursday, 18 April , 2024
امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 10 شوال 1445
شناسه خبر : 27881
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 29 تیر 1400 - 15:36 |

مستند زندگی حرفه ای رادیویی ژاله علو تولید شد 

مستند زندگی حرفه ای رادیویی ژاله علو تولید شد 

تولید مستند  « دختر خورشید» که پرتره ای از زندگی ژاله علو هنرمند پیشکسوت و مطرح ایرانی است به پایان رسید.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی مجموعه  «استودیو هشت»، مستند « دختر خورشید» پرتره ی بانو « ژاله علو»  به زندگی حرفه ای و شخصی این هنرمند پیشکسوت و فعالیت های رادیویی او از ابتدای حضورش در این رسانه می پردازد.

این مستندها بخشی از مجموعه مستند بلند « استودیو هشت» هستند که با موضوع بررسی و تحلیل تاریخ فرهنگی و اجتماعی رادیو در ایران به مدت سه هزار دقیقه، در ۱۰ فصل ۵ قسمتی و در مجموع ۵۰ قسمت ۶۰ دقیقه ای در حال تهیه و تولید است.

هر مستند پرتره یک فیلم نامه ی مستقل و یک راوی دارد که هر بار یکی از دوستان و همکاران آن شخصیت رادیویی، بیننده را با خود همراه می کند؛ که در این مستند « معصومه نورزاد» خبرنگار، گوینده و بازیگر نمایش رادیویی و از دوستان نزدیک خانم علو، راوی این قسمت است.

طراح، محقق، تهیه کننده و کارگردان این مجموعه « مهدی شیبانی زاده» است که بیش از بیست سال است در رادیو و تلویزیون برنامه سازی می کند.

مجری طرح و سرمایه گذار این مجموعه «آژانس تبلیغاتی باد صبا» است و سازمان صدا و سیما نقشی در تولید آن ندارد و فقط سرمایه گذار هفت قسمت اولیه ی آن بوده است.

دیگر عوامل تولید این مجموعه بدین شرح است: محققان و نویسندگان: هدیه رضایی، سوفیا منشی پور، مهدی شیبانی زاده، مدیر فیلمبرداری: احد عاقلی، تدوین: هادی شیبانی، دستیار کارگردان: پریسا غیاثوند، عکاس: ستاره سرداری، پشتیبانی فنی: فراز تجهیز، مجری طرح: آژانس تبلیغاتی باد صبا

هنرصدا/ حامد بهجتی

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.