Thursday, 28 March , 2024
امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ - 19 رمضان 1445
شناسه خبر : 5369
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 30 بهمن 1396 - 11:05 |

معاون صدا: رادیو نیازمند تحول است

معاون صدا: رادیو نیازمند تحول است

در جلسه شورای مدیران رادیو ،آیین تکریم علی اکبر خدابخش و معارفه حامد فاتحی به سمت مدیر جدید روابط عمومی معاونت صدا برگزار شد.

شاه آبادی - شورای مدیران رادیو-هنر صدا

شاه آبادی - شورای مدیران رادیو-هنر صدا

شاه آبادی – شورای مدیران رادیو-هنر صدا

در این مراسم معاون صدای رسانه ملی ضمن اشاره به جایگاه روابط عمومی گفت: درشرایط فعلی و بر اساس اولویت ها و نیازها، روابط عمومی باید فضای جدیدتری را تجربه می کرد به همین دلیل و بعد از مشورت های صورت گرفته این انتصاب انجام شد.

شاه آبادی با اشاره به غنای بالای برنامه های رادیویی لزوم معرفی جدی برنامه های شاخص رادیویی را از ماموریت های اصلی روابط عمومی در دوره جدید بر شمرد.

وی در ادامه گفت: در حال حاضر این رسانه در موقعیتی قرار دارد که در راستای امتداد پیام نیازمند تحول است و مسلما برای تحقق این موضوع و همچنین ادا شدن حق رادیو ، نیازمند ایجاد ارتباطات برون معاونتی قوی و گسترده  با سایر رسانه ها  هستیم، البته برای اینکه جایگاه رادیو با حجم عظیم برنامه های تولیدی در داخل سازمان و در گام بعدی در فضای رسانه ای بیرونی بیش از گذشته مطرح شود نیازمند فعالیت بیش از پیش در حوزه روابط عمومی و حمایت مضاعف اداره کل روابط عمومی سازمان هستیم.

وی ابراز امیدواری کرد در دوره جدید روابط عمومی با برنامه ریزی مناسب هماهنگی و هم افزایی لازم با شبکه ها ، اداره کل روابط عمومی ،  بخش های مختلف سازمان و سایر رسانه ها به نحو قابل قبولی انجام شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد، از آقای خدابخش مدیر پیشین روابط عمومی صدا نیز سپاسگزارم که بعد از سال ها کار ، با سابقه خوب افتخار بازنشستگی از سازمان را به دست آورده اند.

در ادامه این جلسه رنجبران مدیر کل روابط عمومی سازمان صداوسیما با اشاره به جایگاه رادیو افزود: رادیو رسانه ای موثر است که طی چند ماه گذشته دکتر شاه آبادی این رسانه را به نحو قابل قبولی مدیریت کرده اند و در این راستا همیشه دغدغه جایگاه رادیو را داشته اند. ما نیز تمام تلاش خود را برای برآورده کردن این انتظارات انجام می دهیم. البته ریاست سازمان نیز همواره  جایگاه والایی برای رادیو قائل است.

وی خاطر نشان کرد، امید آن می رود که دوره جدید، فعالیت های بسیار موثرتری صورت پذیرد از آقای فاتحی از مدیران پر تلاش و ارزشمند رسانه هستند انتظار داریم ارتباط ویژه ای با مدیران شبکه های رادیویی داشته باشند و در همین زمینه رضایت دکتر شاه آبادی در این زمینه جلب شود ما نیز تلاش می کنیم که نگاه رادیو در خارج از سازمان نیز هر روز ارتقا یابد.

حامد فاتحی مدیر سابق روابط عمومی بسیج رسانه ملی و از فعالین رسانه است که  در سال های اخیر در رسانه ملی بعنوان کارشناس رسانه ، تهیه کننده برنامه های تلویزیونی و سردبیری  نشریات  فعالیت های متعددی داشته  است که برنامه ریزی و راهبری بیش از ده ها هزار دقیقه  ویژه برنامه زنده و تولیدی داخلی و برون مرزی در “قرارگاه عملیات رسانه ای بسیج صداوسیما” بعنوان واحدی مستقل از گروه تلویزیونی و پذیرفته شدن این مجموعه تخصصی رسانه ای در بین شبکه های سراسری در سال های اخیر و در دوره مسئولیتی وی شکل گرفت.

فاتحی بعنوان اولین رئیس قرارگاه عملیات رسانه ای و مدیر تامین و پخش برنامه های تلویزیونی و رادیویی در بسیج صداوسیما خدمت کرد وی همزمان یا مسئولیت روابط عمومی بسیج رسانه ملی ، مهندسی فرایند برنامه سازی بسیج صداوسیما برای پوشش رسانه ای مهمترین رویداد های فرهنگی کشور توسط وی در این حوزه دارای نظم و نظام و رشد چشمگیری نسبت به ادوار پیشین شد، در این دوره سه ساله تولیدات مناسبتی متعدد  با رشدی قابل توجه در قالب ویژه برنامه های زنده و تولیدی بسیج، سپاه و سازمان های مرتبط را با همکاری شبکه های تلویزیونی و رادیویی رسانه‌ ملی به روی آنتن رفت.

منبع: خبرگزاری فارس

 

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.