Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 30667
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو صبا تاریخ انتشار : 29 آبان 1400 - 12:50 |

معرفی كتاب خرده عادت های روانشناسی در رادیو صبا

معرفی كتاب خرده عادت های روانشناسی در رادیو صبا

رادیو صبا در هفته كتاب هر شب یك كتاب در برنامه «صدویك راه برای كتاب نخواندن »معرفی می كند.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، این شبكه به مناسبت آغاز هفته كتاب و كتاب خوانی از دوشنبه ۲۴ آبان هر شب در برنامه «صدو یك راه برای كتاب نخوندن » یك كتاب را به مخاطبان معرفی می كند.

شنبه ۳۰ آبان در این برنامه كتاب خرده عادت های روانشناسی به نویسندگی استفان گایز باشتگاه مغز اثر حامد اختیاری معرفی می شود.

كتاب «خرده عادت‌ها» Mini habits smaller habits bigger results نوشته‌ی «استفان گایز» در دسامبر سال ۲۰۱۳ باهدف آموزش اضافه كردن عادت‌ها و رفتارهای سالم و خوب به زندگی منتشر شد. نویسنده‌ی این اثر بر این باور است كه خرده عادت‌ها، تأثیرگذارترین و قابل‌اطمینان‌ترین راه برای ساخت عادت‌های جدید و سالم هستند. برای همه‌ی افراد شروع كردن فعالیت یا كار جدید به‌یك‌باره ممكن است سخت و ناممكن باشد. هیچ فردی قادر نیست در روز اول ورزش و باشگاه، نیم ساعت مداوم با سرعت‌بالا بدود، اگر هم بتواند ممكن است آسیب ببیند و یا پس از چند روز آن را رها می‌كند. برای دستیابی به عادات درست بهتر است آن‌ها را به‌صورت مستمر، آهسته و پیوسته آغاز كنیم تا بخشی از سبك زندگی ما بشوند. اگر روزانه نیم ساعت برای نرمش كردن، مطالعه و آموزش زمان بگذاریم و خود را متعهد به انجام آن‌ها بدانیم پس از چندین هفته می‌بینیم به‌صورت ناخودآگاه به سمت انجام آن كار سر ساعت می‌رویم و یك عادت سالم بخشی از روزمان را تشكیل داده است.

“صدو یك را ه برای كتاب نخواندن ” از ۲۴ آبان هر شب ساعت ۲۰ به تهیه كنندگی مژگان فرزین گویندگی آرمان غفاریان ،كارشناسی اشكان امجدی و گزارشگری شیما شیرازی تقدیم مخاطبان می شود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.