Friday, 19 April , 2024
امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ - 11 شوال 1445
شناسه خبر : 28601
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 03 شهریور 1400 - 18:16 |

ممنوع‌الکاری فاطمه صداقتی گوینده رادیو تکذیب شد

ممنوع‌الکاری فاطمه صداقتی گوینده رادیو تکذیب شد
مدیر روابط عمومی رادیو ممنوع‌الکاری فاطمه صداقتی مجری رادیو جوان را تکذیب نمود.
به گزارش هنرصدا، به نقل از مدیر رابط عمومی معاون صدای رسانه ملی فاطمه صداقتی دو برنامه روتین «جوان ایرانی سلام» و «خط آزاد» را در رادیو اجرا می کند که هفته آینده نوبت اجرای ایشان می باشد. احمدرضا صدر توضیح داد که برنامه های روتین رادیو گاها توسط دو یا سه گروه اجرا می شود به عنوان مثال «جوان ایرانی سلام» یک هفته گروه خانم صداقتی و هفته دیگر گروه آقای پیمان طالبی برنامه را اجرا می کنند. یا برنامه «خط آزاد» یک هفته گروه خانم صداقتی و هفته دیگر گروه آقای مهدی مفیدی اجرای برنامه را به عهده دارند. خانم صداقتی این هفته هیچ برنامه ای نداشتند و برنامه هایی که اجرا می کنند هفته آینده خواهد بود و هفته آینده هم صبح و هم عصر برنامه خواهند داشت.
احمدرضا صدر در ادامه بیان کرد حتی اینکه گفته می شود به خانم صداقتی تذکر داده شده و ایشان توبیخ شده است اصلا صحت ندارد، چرا که ذات رسانه پرسشگری است و ما در رسانه ملی باید پرسشگر باشیم و زبان مردم باشیم و وظیفه و رسالت ملی این است که سوال به راحتی پرسیده شود و خانم صداقتی هم به وظیفه رسانه ای خود عمل کرده است و سوال پرسیده است. بنابراین به ایشان تذکری داده نشده است و توبیخی صورت نگرفته است.
صدر در پایان یادآور شد: خانم صداقتی از گوینده های قدیمی و توانمند رادیو است و از افرادی است که به خوبی از خطوط قرمز آگاهی دارد و مدیر رادیو جوان هم به خوبی از گوینده های رادیو حمایت می کند. بنابراین خبر ممنوع الکاری خانم صداقتی توسط روابط عمومی رادیو به صورت کامل تکذیب می شود.
اما ماجرای ممنوع الکاری خانم صداقتی چیست؟
شایعه زیر دقایقی پیش در برخی منابع خبری منتشر شده است که توسط روابط عمومی رادیو تکذیب گردید.
محمدرضا یزدانپرست، روزنامه‌نگار و مجری تلویزیون از ممنوع‌الکاری مجری رادیو جوان به خاطر مصاحبه جنجالی با نماینده مجلس درباره واکسن
خبر داد.
او در توئیتر خود نوشت:
فایل صوتی گفتگوی فاطمه صداقتی با رئیس کمیسیون بهداشت مجلس:
به اشتراک بگذارید
  1. Farideabdolmaleki :
    ۰۳ شهریور ۰۰

    باسلام امروز پیمان طالبی گفت هفته آینده هم جوان ایرانی رو اجرا میکنه بجای همکارش اما دلیلش رو نگفت . خانم صداقتی بی حاشیه ترین بود حتما خواستن اذیتش کنند

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.