Tuesday, 16 April , 2024
امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ - 8 شوال 1445
شناسه خبر : 24320
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو تهران تاریخ انتشار : 11 بهمن 1399 - 12:55 |

«مهرآباد» در رادیو تهران

«مهرآباد» در رادیو تهران

شبکه رادیویی تهران با تهیه و تدارک ویژه برنامه «مهرآباد» از ساعت ۹ تا ۱۰ و ۳۰ دقیقه، سالروز آغاز دهه مبارک  فجر را گرامی می دارد.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رادیو تهران؛ شبکه رادیویی تهران طبق روال هر ساله به مناسبت آغاز دهه فجر و سالروز فرا رسیدن ۱۲ بهمن، بازگشت تاریخی حضرت امام خمینی(ره) به میهن اسلامی را با استقرار گزارشگران در مرقد مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و حضور در مهرآباد تقدیم حضور مخاطبان می کند.

ویژه برنامه «مهرآباد» کاری از گروه تهران و رویدادهای شبکه رادیویی تهران که یکشنبه ۱۲ بهمن، از ساعت ۹ تا ۱۰ و ۳۰ دقیقه با گزارش هایی از مرقد مطهر حضرت امام خمینی(ره) و گزارش هایی از فرودگاه مهرآباد روی موج اف.ام ردیف ۹۴ مگاهرتز می رود.

گفتگو با اسدالله بادامچيان، عضو ستاد مرکزی کمیته استقبال از امام خمینی(ره) و مصاحبه با قاسم امانی فرزند شهید صادق امانی که پیام خانواده شهدا را در بهشت زهرا در حضور امام خواند از دیگر بخش هایی است که از ویژه برنامه «مهرآباد» تهیه شده است که همراه با گزارش هایی از خاطرات دوره انقلاب و… تقدیم حضور مخاطبان رادیو تهران می شود.

عواملی که با این برنامه همکاری می کنند عبارتند از؛ تهيه کننده و سردبير مريم سادات آصفي، گزارشگران مهدي اسماعيلي و عليرضا محمدي، نويسنده مرضيه فخار، آيتم سازان مريم شهرامپور و الهام خدابنده لو، مسئول هماهنگي غزال عميدي.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.