Friday, 19 April , 2024
امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ - 11 شوال 1445
شناسه خبر : 16639
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو نمایش تاریخ انتشار : 23 بهمن 1398 - 11:34 |

«نت کوک» رادیو نمایش جشنواره سی وپنجم موسیقی فجر را پوشش می دهد

«نت کوک» رادیو نمایش جشنواره سی وپنجم موسیقی فجر را پوشش می دهد

برنامه رادیویی «نت کوک» رادیو نمایش به سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر می پردازد.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، رویا ولی زاده تهیه کننده برنامه «نت کوک» در این باره گفت : این برنامه یک روز زودتر از آغاز جشنواره یعنی چهارشنبه بیست و سوم بهمن ماه به صورت زنده به روی آنتن رادیو نمایش می رود تا به اطلاع رسانی درباره اجراها و زوایای مختلف جشنواره بپردازد.
وی ادامه داد: روز چهارشنبه مجید فروغی مسئول کمیته روابط عمومی سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر میهمان حضوری برنامه «نت کوک» است تا با او و تعدادی از دست اندرکاران این جشنواره گفت و گو شود.
ولی زاده تأکید کرد: از روز پنج شنبه بیست و چهارم بهمن ماه، این برنامه از تالار وحدت به صورت زنده به روی آنتن رادیو نمایش می رود و رضا مهدوی که یکی از داوران هیأت انتخاب آثار موسیقی جشنواره امسال بوده ، به عنوان مجری و کارشناس تا پایان جشنواره اجرای «نت کوک» را بر عهده خواهد داشت .
این تهیه کننده افزود: در این برنامه با آهنگسازان و گروه های موسیقی قبل و بعد از اجرا گفت و گو خواهد شد.همچنین مصطفی داعی گزارشگر برنامه به صورت روزانه گزارش های مربوط به اجراهای سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر را در برنامه ارائه خواهد داد.
این تهیه کننده رادیویی خاطرنشان کرد : اخبار برنامه «نت کوک» نیز در دو بخش اصلی و بخش حاشیه خبرها توسط ایرج عباسی کارشناس خبر برنامه اجرا می شود.
ولی زاده در پایان گفت : در این برنامه همچنین بخش هایی از اجرای گروههای موسیقی نیز به صورت زنده تقدیم علاقه مندان خواهد شد.
«نت کوک» ویژه سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر به تهیه کنندگی رویا ولی زاده ، کارشناسی و اجرای رضا مهدوی و هماهنگی شهاب پالاشی، بیست و چهارم تا سی ام بهمن ماه از ساعت ۲۱ تا ۲۲ به صورت زنده به روی آنتن رادیو نمایش می رود.

هنرصدا/ حامد بهجتی

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.