Thursday, 28 March , 2024
امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ - 19 رمضان 1445
شناسه خبر : 30901
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو تهران تاریخ انتشار : 10 آذر 1400 - 18:19 |

«نقطه جوش» رادیو تهران سر رسید

«نقطه جوش» رادیو تهران سر رسید

برنامه جدید«نقطه جوش» از رادیو تهران به صورت مستمر پیگیر سررسید وعده هاست و مطالبه گر پشت پرده رویدادها و اخبار را دنبال می کند.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رادیو تهران؛ سمانه گلک، نویسنده و تهیه کننده برنامه جدید«نقطه جوش» با اعلام این که در این برنامه ما پیگیر سررسید وعده ها خواهیم بود، گفت: برنامه«نقطه جوش» کاری از گروه اخلاق و زندگی شهروندی رادیو تهران که جمعه ها ساعت ۱۹ تا ۲۰ از موج اف.ام ردیف ۹۴ مگاهرتز تقدیم مخاطبان می شود.
در نقطه جوش پرسش های معمولی، برای مسئولین غیر معمولی و مردم معمولی داریم که باید با توجه به موضوع، مسئول مربوطه پاسخ پرسش های ما را بدهد. طرح پرسش های روز متناسب با اتفاقاتی که از سه شنبه هفته قبل تا سه شنبه هفته بعد رخ داده است. در مرحله نخست مهمان برنامه باید بتواند جواب های منطقی به پرسش های ما بدهد و ما را از برنامه های آتی خود در جهت اصلاح مسئله پیش آمده مطلع کند.
وی متذکر شد: پرسش ها را با مشارکت مردمی طی یک هفته در صفحه اجتماعی شبکه رادیویی تهران طراحی خواهیم کرد. در برنامه«نقطه جوش» ما پیگیر سررسید وعده ها از مسئولین خواهیم بود و از مسئول مربوطه سررسید وعده ها را در تاریخ مقرر جویا می شویم.
به گفته تهیه کننده برنامه؛ در نقطه جوش سعی داریم مطالبه گر جدی باشیم و مطالبه گری صحیح را در چهارچوب و اخلاق رسانه نشان دهیم و صدای مردم باشیم.
گلک با اشاره به ضرورت و اهمیت تهیه و پخش این برنامه افزود: مطالبه گری صحیح، تشویق مسئولین به بالا بردن سطح تحمل و پیگیر بودن در مسئولیت از ضروریات تهیه این برنامه است، ما در این برنامه درصدد هستیم تا مسئولانه، مطالبه گر باشیم.
علاوه بر این؛ از آیتم های این برنامه می توان به “میکروفون مخفی”، “در تهران چه خبر”، “واکنش در شبکه های اجتماعی”، “قرار داشتیم چی شد”، “پیگیری وعده های مسئولین” و “گزارش” و… اشاره کرد.
محمد حسین هاشمی گوینده، محمد صادق شایان هماهنگی، مهدی اسماعیلی گزارشگر و سینا محمدحسن آیتم ساز و… از عواملی هستند که با این برنامه رادیویی همکاری می کنند.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.