Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 15154
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو نمایش تاریخ انتشار : 18 آذر 1398 - 15:22 |

«نمای نقره ای» رادیو نمایش به جشنواره «سینما حقیقت» می پردازد

«نمای نقره ای» رادیو نمایش به جشنواره «سینما حقیقت» می پردازد

امشب دوشنبه هجدهم آذرماه ، برنامه رادیویی «نمای نقره ای» از محل برگزاری جشنواره «سینما حقیقت» در پردیس سینمایی چهارسو به روی آنتن رادیو نمایش می رود.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، آزاده شاهرخ مهر تهیه کننده برنامه رادیویی «نمای نقره ای » ضمن اعلام این مطلب افزود: وقتی یک اتفاق سینمایی در حال رخ دادن هست بهتر است یک برنامه رادیویی آنجا حضور داشته باشد تا با اتفاقاتی که در آن فضا برای جشنواره رخ می دهد همراه باشد به همین خاطر ما امشب آنجا حضور داریم واخبار جشنواره را به صورت زنده پوشش می دهیم.
وی ادامه داد : همراه بودن و در فضای جشنواره قرار گرفتن هم برای شنونده ها و هم خود ما جذاب هست اینکه از حال و هوای جشنواره برای شنوندگانی که امکان حضور در جشنواره را نداشته اند و حتی برای خیلی از آنها که شاید این جشنواره را به طور دقیق نمی شناسند ، حرف بزنیم و از آنها دعوت کنیم تا درروزهای آینده درجشنواره حضور پیدا کنند و فیلم ها را دنبال کنند .
شاهرخ مهر در پایان تأکید کرد : در برنامه امشب با دبیرجشنواره سینما حقیقت و همینطور با فیلمسازانی که آنجا حضور دارند صحبت می کنیم که در این چند روز چه اتفاقاتی قرار است بیفتد .
«نمای نقره ای» دوشنبه ها با اجرای محمود گبرلو و به تهیه کنندگی آزاده شاهرخ مهر، ساعت ۲۱:۰۰ از رادیو نمایش پخش می شود و علاقه مندان می توانند پس از پخش این برنامه برای دریافت فایل کامل آن به سایت رادیو نمایش به نشانی www.radionamayesh.ir مراجعه و در قسمت جدول پخش این برنامه را دانلود کنند.برنامه ها و نمایش های رادیو نمایش را بر روی موج اف ام ردیف ۵و۱۰۷ مگاهرتزبشنوید.

هنرصدا/ حامد بهجتی

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.