Tuesday, 16 April , 2024
امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ - 8 شوال 1445
شناسه خبر : 17226
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو ورزش تاریخ انتشار : 26 اسفند 1398 - 14:51 |

نوروز ۹۹ همراه با شبکه رادیویی ورزش

نوروز ۹۹ همراه با شبکه رادیویی ورزش

شبکه رادیویی ورزش با ویژه برنامه‌های جذاب و شنیدنی خود مهمان نوروزی شنونده‌ها می‌شود.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رسانه ملی؛ شبکه رادیویی ورزش در نوروز امسال برای علاقه مندان به گزارش‌هاو برنامه‌های ورزشی برنامه‌های متنوعی تدارک دیده است.

«طلیعه بهار» عنوان ویژه برنامه تحویل سال نو این شبکه است. با توجه به مقارن شدن عید نوروز با شهادت امام موسی کاظم (ع) در این برنامه ضمن بهره گیری از احادیث و سیره امام معصوم (ع) در خصوص صفت صبر و کظم غیظ ایشان بحث خواهد شد. علاوه بر این مهمانان ویژه ای نیز در برنامه حضور خواهند داشت. لحظه تحویل سال ۱۳۹۹ ساعت ۷ و ۱۹ دقیقه صبح خواهد بود و این برنامه از ساعت ۶ تا ۹ صبح تقدیم شنوندگان می‌شود. برنامه طلیعه بهار کاری از گروه ورزش و تفریحات رادیو ورزش است که به تهیه کنندگی صدف سبحانی و با اجرای مسعود اسکویی و اختر زورقچیان پخش می‌شود.

«خیابان بهار، پ ۹۲» عنوان مجله رادیویی ویژه ای است که هر روز از ساعت ۹ تا ۱۱ صبح با رویکرد تفریحی و اطلاع‌رسانی و بررسی اوضاع و احوال روزهای نوروزی بروی آنتن می رود. این برنامه کاری از گروه ورزش و مسابقات شبکه رادیویی ورزش است که به تهیه کنندگی صدف سبحانی و احمدرضا طاهری و با اجرای شیرین‌هاشمی‌به گوش می‌رسد.

«عصر بهاری» نیز عنوان برنامه دیگری است که بصورت ویژه از ساعت ۱۷ پخش می‌شود تا عصرهای نوروزی مفرحی را برای مخاطبان رادیو رقم بزند. این برنامه که کاری از گروه ورزش و تفریحات رادیو ورزش است با رویکرد فرهنگی، تفریحی و سرگرمی‌به تهیه کنندگی فتانه سوزنده و یوسف فرجی و با گویندگی شیرین‌هاشمی و الهام حسینی پخش می‌شود. ضمن اینکه مائده علاقمند و مجید مرادی گزارشگران رادیو ورزش با برنامه عصر بهاری ارتباط برقرار می‌کنند تا همراه با رادیو ورزش و همگام با مردم گفت‌وگوی گرم و صمیمی را داشته باشند.

سایر برنامه‌های نوروزی این شبکه نیز به شرح ذیل تقدیم مخاطبان فهیم رادیو خواهد شد:

  • برنامه «مجتمع ۹۲» کاری از گروه ورزش و تفریحات رادیو ورزش با رویکرد نمایشی و طنز است که ساعت ۱۱ هر روز به تهیه کنندگی محسن جوادی پخش می‌شود.
  • برنامه «ورزش ایران در سالی که گذشت» کاری از گروه ورزش و مسابقات رادیو ورزش با رویکرد بررسی رخدادهای ورزشی سال ۱۳۹۸؛ ساعت ۱۲ هر روز به تهیه کنندگی محسن افضلی و با گویندگی شهرام نوروزی به سمع مخاطبان می‌رسذ.
  • برنامه «بانوی قهرمان» کاری از گروه ورزش و جامعه رادیو ورزش با رویکرد گفت‌وگو با قهرمانان بانوی کشورمان؛ ساعت ۱۲:۳۰ هر روز به تهیه کنندگی سحر مستدام و با اجرای شیرین‌هاشمی‌پخش می‌شود.
  • برنامه «ستاره قطبی» کاری از اداره کل نمایش رادیو با رویکرد مباحث اقتصادی و رونق تولید و حمایت از کارآفرینان؛ ساعت ۱۳:۳۰ هر روز روی آنتن می‌رود.
  • برنامه«ایران ما» کاری از گروه ورزش و جامعه رادیو ورزش با رویکرد توجه به ورزش استانها ساعت ۱۴ هر روز به تهیه کنندگی فتانه سوزنده و با اجرای هوشنگ کاظمی‌پخش می‌شود.
  • برنامه«بانوگ» کاری از گروه ورزش و تفریحات رادیو ورزش است که با  به مسائل ورزش بانوان می‌پردازد و مسابقه محور است.این برنامه هر روز  ساعت ۱۸:۳۰ از رادیو ورزش به گوش می‌رسد.
به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.