Thursday, 28 March , 2024
امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ - 19 رمضان 1445
شناسه خبر : 15043
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو فرهنگ تاریخ انتشار : 13 آذر 1398 - 13:29 |

«هزارتو » مسابقه ای با چاشنی فرهنگ و تاریخ از رادیو فرهنگ

«هزارتو » مسابقه ای با چاشنی فرهنگ و تاریخ  از رادیو فرهنگ

مسابقه  «هزارتو » پنجشنبه ها با محوریت تاریخ و فرهنگ عمومی  روی آنتن شبکه  رادیویی فرهنگ  می رود.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رادیو فرهنگ ،  رویا ولی زاده  افزون تهیه کننده مسابقه « هزارتو » در توضیح ساختار این مسابقه گفت: « هزارتو » در راستای افزایش سطح آگاهی و اطلاعات عمومی در کنار ایجاد فضای سرگرمی سالم و شاد برای خانواده ها در چهار مرحله طراحی شده است.

وی ادامه داد: در این مسابقه اطلاعات عمومی و تاریخی و آشنایی شرکت کنندگان با فرهنگ ایرانی و موسیقی نواحی سنجیده می شود ضمن آنکه تلاش داریم از طریق این مسابقه  شخصیت های تاریخی را نیز به شنوندگان معرفی کنیم .

این تهیه کننده درباره نحوه شرکت در این مسابقه بیان کرد: علاقه مندان برای شرکت در مسابقه « هزارتو » باید نام و نام خانوادگی خود را به همراه و.اه هزارتو  به شماره پیامک برنامه (۳۰۰۰۰۵۵۸) ارسال کنند تا به ترتیب برای حضور در این مسابقه دعوت شوند.

رویا ولی زاده  درباره مراحل مسابقه نیز اضافه کرد: « هزارتو »  در چهار مرحله گوناگون و جذاب طراحی شده  که پاسخ به سوالات عمومی،  تاریخ و فرهنگ،  شخصیت های تاریخی، حدس زدن اطلاعات مربوط به فیلم های تاریخی و اثرگذاراز جمله شخصیت شناسی و موسیقی و … از بخش های مختلف آن است.

مسابقه « هزارتو » کاری از  گروه تاریخ و اندیشه رادیو فرهنگ است که  پنجشنبه ها ساعت ۱۴:۳۰ برروی موج اف ام ردیف ۱۰۶مگاهرتز با اجرای حامد عباسی به مدت یکساعت پخش می شود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.