Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 23289
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو تهران تاریخ انتشار : 29 آذر 1399 - 11:32 |

همدلی با مدافعان سلامت در رادیو تهران

همدلی با مدافعان سلامت در رادیو تهران

شبکه رادیویی تهران به مناسبت فرخنده میلاد حضرت زینب(س) و روز پرستار، در ویژه برنامه «والامقام» از کادر درمان و مدافعان سلامت قدردانی می‌ کند.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، ویژه برنامه«والامقام» به مناسبت میلاد حضرت زینب(س) و روز پرستار، یکشنبه ۳۰ آذر رادیو تهران روی آنتن می رود. با استقرار واحد سیار رادیویی شبکه تهران در بیمارستان خاتم الانبیاء، بخش هایی از این ویژه برنامه به طور زنده در کنار کادر درمان و مدافعان سلامت پخش می‌شود.

شبکه رادیویی تهران در این برنامه به پاس قدرشناسی از تلاش‌ های کادر درمان و از خودگذشتگی مدافعان سلامت برای نجات جان مبتلایان به کرونا، از خدمات ارزشمند تعدادی از پزشکان، پرستاران، خانواده شهدای مدافع سلامت و همچنین برخی اعضای ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا قدردانی می‌کند.

در ویژه برنامه «والامقام» اجرای دو گروه موسیقی زنده و بازخوانى قطعاتى قدیمى همچون امشب شب مهتابه، جانِ مریم، من که فرزند این سرزمینم و همچنین مولودی خوانی، نوای مرشد، حافظ خوانی، آیتم های طنز، گزارش و گفت و گوهای جذاب با پرستاران و تعدادی از پیشکسوتان رادیو  تدارک دیده شده است.

مهدی اسماعیلی و محمدرضا میرحسینی، گزارشگران ارتباط زنده از محل واحد سیار رادیویی در بیمارستان خاتم الانبیاء هستند که با ۴ پرستار گفت و گو می‌کنند.

تهیه کنندگی ویژه برنامه«والامقام» برعهده مریم السادات آصفی است و سعید پورمحمودی، حمید پارسا و عاطفه حیدری مجریان این برنامه هستند. ویژه برنامه «والامقام» از ساعت ۱۰ تا ۱۴:۳۰ دقیقه به صورت زنده از رادیو تهران پخش می‌شود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.