Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 14289
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 10 آبان 1398 - 12:59 |
در دیدار دکتر شاه آبادی با رئیس دپارتمانABUتاکید شد:

همکاری های صدای جمهوری اسلامی ایران با ABU افزایش می یابد

همکاری های صدای جمهوری اسلامی ایران با ABU افزایش می یابد

همکاری های صدای جمهوری اسلامی ایران با اتحادیه رادیو_ تلویزیون های آسیا و اقیانوسیه افزایش می یابد

در حاشیه اجلاس رادیوآسیا ۲۰۱۹ دکتر شاه آبادی، معاون صدا با خانم اولیا بویار، رییس دپارتمان رادیو اتحادیه رادیو-تلویزیونهای آسیا و اقیانوسیه دیدار و در جهت تقویت همکاری های صدای جمهوری اسلامی ایران با این اتحادیه تاکید شد.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی معاونت صدا در این نشست ،دکتر شاه آبادی، گزارشی از روند برگزاری پانزدهمین جشنواره بین المللی رادیو که در اردیبهشت ماه آینده برگزار می شود، ارایه و سپس درباره تقویت ارتباط رادیوی ایران و سایر شبکه های رادیویی عضو این اتحادیه نکاتی را مطرح کرد.
وی در ادامه با تاکید بر تقویت ارتباطات بین المللی صدای جمهوری اسلامی ایران، ضرورت تبادل برنامه ای بین شبکه های رادیویی موفق در این منطقه را امری مهم دانست واظهار امیدوار ی کرد که رادیوی جمهوری اسلامی ایران بتواند در سایر شبکه های رادیویی آسیا و اقیانوسیه برنامه ای برای شناساندن هر چه بهتر میراث فرهنگی و گردشگری و همینطور آداب و سنن ایرانی داشته باشد و از طرف دیگر نیز همین فرصت در اختیار دیگر رادیو های خارجی وجود داشته باشد.
تبادل تجربه رسانه ای در حوزه های برنامه سازی نظیر مستند و نمایش از دیگر موضوعات مورد بحث معاون صدا بود.
در این دیدار همچنین خانم بویار، ضمن ابراز خوشحالی از حضور معاون صدا در این اجلاس، به تجربه رسانه ای موفق این رادیو در زمینه های مستند و نمایش اشاره و اظهار امیدواری کرد که برنامه سازان رادیو جمهوری اسلامی بتوانند در آینده به عنوان مدرس به کشورهای دیگر اعزام شده و این تجربه را با دیگر اعضای این اتحادیه به اشتراک بگذارند.

رئیس دپارتمان اتحادیه رادیو تلویزیونهای آسیا و اقیانوسیه در مورد همکاری های این اتحادیه با پانزدهمین جشنواره بین المللی رادیو افزود : جشنواره رادیو محل مناسبی است که بتوان در آن دانش برنامه سازان رادیو را در حوزه های مختلف ارتقا داد .
وی در پایان بهره گیری از ظرفیت اتحادیه ABU در تعامل هر چه بیشتر با صدای جمهوری اسلامی ایران را مورد تاکید قرار داد.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.