Thursday, 28 March , 2024
امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ - 19 رمضان 1445
شناسه خبر : 12690
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو ایران تاریخ انتشار : 30 مرداد 1398 - 10:53 |

وزیر و معاون وزارت دفاع میهمانان «بحث روز» رادیو ایران

وزیر و معاون وزارت دفاع میهمانان «بحث روز» رادیو ایران
در آستانه روز صنعت دفاعی برنامه بحث روز گروه سیاسی رادیو ایران میزبان امیر حاتمی و سردار قریشی به صورت حضوری و تلفنی خواهد بود.
به گزارش هنرصدا به نقل از گروه سیاسی رادیو ایران؛ در آستانه ۳۱ مرداد سالروز تشکیل وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح که به نام روز “صنعت دفاعی” نامگذاری گردیده است، برنامه بحث روز گروه سیاسی رادیو ایران چهارشنبه ۳۰ مرداد سال جاری میزبان دو مقام از خانواده بزرگ صنعت دفاعی است. نخستین مهمان این برنامه، امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح است که به صورت تلفنی در برنامه بحث روز حضور داشته و دیگر مهمان این برنامه، سردار سرتیپ پاسدار حجت الله قریشی؛ معاون آماد و پشتیبانی این وزارتخانه خواهد بود. تشریح آخرین کارها انجام شده و دستاوردهای دفاعی ودجا از جمله سامانه پدافند هوایی باور ۳۷۳ که بنا به گفته وزیر دفاع قرار است ۳۱ مرداد امسال رونمایی شود، محور گفتگوی بحث روز این هفته است.
گفتنی است برنامه بحث روز کاری از گروه سیاسی رادیو ایران هر چهارشنبه در نیمه نخست سال از ساعت ۱۱:۵۵ تا ۱۲ و ۳۵ دقیقه تقدیم حضور مخاطبان می گردد.
شنوندگان عزیز این برنامه می توانند نظرات؛ سوالات؛ انتقادات و پیشنهادات خود را به وسیله سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۹۰۰ با دست اندرکاران گروه سیاسی رادیو ایران مطرح کنند.
به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.