Thursday, 28 March , 2024
امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ - 19 رمضان 1445
شناسه خبر : 29159
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو نمایش تاریخ انتشار : 28 شهریور 1400 - 11:42 |

«وزیر کشی» به کارگردانی میرطاهرمظلومی از رادیو پخش می شود

«وزیر کشی» به کارگردانی میرطاهرمظلومی از رادیو پخش می شود

از روز یک شنبه بیست و هشتم شهریور ماه، مجموعه رادیویی«وزیرکشی» به کارگردانی میرطاهر مظلومی از آنتن شبکه رادیویی نمایش پخش می شود.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رادیو نمایش، «وزیر کشی» بر اساس داستان حسنک وزیر از کتاب تاریخ بیهقی توسط محمد امین رهبر به صورت نمایش رادیویی نوشته شده است.

در خلاصه داستان این مجموعه رادیویی آمده است: حسنک وزیربعد از زیارت حج در راه بازگشت به سمت بغداد نرفته و دعوت فاطمیان را نمی پذیرد ، از این روز سلطان وی را قرمطی خوانده و از سلطان محمود می خواهد حسنک را به وی تسلیم کند اما سلطان محمود امتناع کرده و حسنک را به بغداد نمی فرستد.

مجموعه رادیویی«وزیرکشی» به نویسندگی محمد امین رهبر، کارگردانی میرطاهر مظلومی ،تهیه کنندگی فرشاد آذرنیا، افکتوری محمدرضا قبادی فر،صدابرداری علی حاجی نوروزی،گرافیک احسان پیرولیان،ساخت تیزرامیر شعیبی،تصویربرداری محمد وکیلی و با هنرمندی علی میلانی، محمدآقامحمدی،محمد شریفی مقدم،عباس توفیقی،احمد هاشمی،محمد رضاعلی،محمد پورحسن ، ایوب آقاخانی،سعید سلطانی،کرامت رودساز،میرطاهر مظلومی،پریسا مقتدی و مهدی نمینی مقدم از روز یک شنبه بیست و هشتم شهریور ماه ساعت ۱:۳۰ دقیقه از رادیو نمایش پخش می شود و ساعت ۲۲:۰۰ همان روز از این شبکه رادیویی تکرار می شود.

هنرصدا/ حامد بهجتی

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.