Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 21679
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو ورزش تاریخ انتشار : 24 مهر 1399 - 11:08 |

ویژه برنامه‌های ۲۸ صفر و شهادت امام رضا (ع) از رادیو ورزش

ویژه برنامه‌های ۲۸ صفر و شهادت امام رضا (ع) از رادیو ورزش

شبکه رادیویی ورزش به مناسبت سالروز رحلت پیامبر اکرم(ص)، شهادت امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع) ویژه برنامه‌ هایی را تدارک دیده است.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، ویژه برنامه«مدینه در ماتم» هیأت عزاداری ورزشکاران است که جمعه ۲۵ مهر به مناسبت رحلت حضرت محمد(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع)، از ساعت ۱۰ تا ۱۲ از شبکه رادیویی ورزش پخش می‌ شود. مرثیه خوانی، روزه خوانی و کارشناسی مذهبی از بخش های مختلف برنامه است. همچنین در این برنامه به موضوع همدلی ورزشکاران در روزهای سخت کرونا، بازگویی خاطرات ورزشکاران در زیارت مدینه، حرم نبی اکرم(ص) و قبرستان بقیع و نیز غربت امامان مدفون پرداخته می‌ شود. محسن افضلی تهیه کنندگی، الهام حسینی گویندگی و حمید خواجه خباز، گزارشگری این ویژه برنامه را برعهده دارند.

همچنین رادیو ورزش ویژه برنامه‌ های«غروب خورشید» و «فراق نبی، شهید بقیع» را برای ۲۸ صفر تدارک دیده است.

۲۹ صفر مصادف با سالروز شهادت هشتمین امام معصوم، حضرت امام رضا(ع) است که شبکه رادیویی ورزش به مناسبت رحلت جانسوز این امام بزرگور، ویژه برنامه «ضریح مهر» را روی آنتن می‌ برد. این ویژه برنامه آیتم های خادمان حرم و دلدادگی پهلوان غلامرضا تختی و ماجرای اهدال مدال وی به موزه حرم ثامن الحجج (ع) را تقدیم شنوندگان می‌ کند. همچنین معرفی ورزشکارانی که مدال خود را تقدیم موزه امام رضا (ع) کردند و معرفی فعالیت های تربیت بدنی و سلامت محور آستان قدس رضوی ار دیگر بخش های برنامه «ضریح مهر» است. ویژه برنامه«ضریح مهر» به تهیه کنندگی محسن افضلی، گویندگی الهام حسینی و گزارشگری حمید خواجه خباز، شنبه ۲۶ مهر از ساعت ۱۰ تا ۱۲ به سمع شنوندگان می رسد.

گفتنی است«خادم الرضا» دیگر ویژه برنامه رادیو ورزش به مناسبت شهادت هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت است.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.