Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 24679
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو ایران تاریخ انتشار : 08 اسفند 1399 - 16:14 |

ویژه برنامه های رادیو ایران در سوگ حضرت زینب (س)

ویژه برنامه های رادیو ایران در سوگ حضرت زینب (س)

رادیو ایران با برنامه های «راه شب»، «آبروی صبوری» ، «دور عاشقان» « اشک زینب اشک»، «به افق نور» و «باغ ارغوان» سالروز وفات حضرت زینب (س) را گرامی می دارد.

به گزارش هنرصدا به نقل از شبکه رادیویی ایران؛ «راه شب» بامداد جمعه با موضوع یاد خدا و آرامش انسان و «راه شب» شنبه بامداد با موضوع نزدیک شدن به خدا، با حضور کارشناس نغمات آیینی دکتر علیرضا امینی، پخش می شود. گفتنی است علاوه بر پرداختن به اعتکاف در این دو برنامه ، مروری بر صبوری حضرت زینب (س) و الگو گرفتن از ایشان از محورهای مورد بحث برنامه است. این برنامه به تهیه کنندگی وحید بیات و عبدالله علایی و اجرای حسن همایی پخش می شود.

«آبروی صبوری» جمعه ۸ اسفند، به تهیه کنندگی وحید بیات و گویندگی حسین همایی بعد ازساعت ۱۹:۰۰ به مناسبت گرامیداشت وفات حضرت زینب(س) از رادیو ایران پخش می شود.

«دور عاشقان» برنامه دیگری است که جمعه ۸ اسفند به تهیه کنندگی حسین معصومی بعد از خبر ساعت ۱۹:۰۰ در سالروز وفات حماسه ساز کربلا خواهید شنید.

« اشک زینب اشک» شنبه ۹اسفند در سالروز وفات حضرت زینب (س) ساعت۱۰:۰۰ به ابعاد شخصیت زندگی آن حضرت می پردازد.

«به افق نور» شنبه ۹ اسفند به تهیه کنندگی حسین معصومی و اجرای حامد نجم الهدی ساعت ۱۱:۴۰ از سیره حضرت زینب(س) می گوید و «باغ ارغوان» هم با پخش مداحی به تهیه کنندگی ندا حاج اسماعیلی و اجرای مریم نشیبا در سالروز وفات حضرت زینب(س) میزبان شما در رادیو ایران خواهد بود.

هنرصدا/ حامد بهجتی

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.