Thursday, 25 April , 2024
امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 17 شوال 1445
شناسه خبر : 10838
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو فرهنگ تاریخ انتشار : 05 خرداد 1398 - 11:08 |

ویژه برنامه های رادیو فرهنگ در روز شهادت حضرت علی (ع)

ویژه برنامه های رادیو فرهنگ در روز شهادت حضرت علی (ع)

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رادیو فرهنگ ” قدر عشق” و ” آینه بلاغت” در روز شهادت حضرت علی (ع) به روی آنتن رادیو فرهنگ می رود .

“قدر عشق”  با محوریت کلی چقدر علی و قدر علی را میشناسیم؟ پرسش از کارشناسان برمبنای جمله معروف ؛ علی مع الحق و الحق مع العلی به بررسی و آسیب شناسی مبحث عدالت در جامعه می پردازد.

علی منصوری  مدرس حوزه و دانشگاه ، حسینعلی رمضانی – اسلام شناس و استاد دانشگاه کارشناسان حضوری برنامه “قدر عشق” هستند و کارشناس تلفنی عبدالرضا مظاهری  استاد تمام در عرفان اسلامی و رییس دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه آزاد واحد تهران –جنوب. این برنامه روز دوشنبه ۶ خرداد ساعت ۹ صبح بصورت زنده از رادیو فرهنگ پخش می شود.

“قدر عشق” در گروه تاریخ و اندیشه رادیو فرهنگ به تهیه کنندگی و نویسندگی مریم یوسفی پور و گویندگی علی رضا تابان و شیرین پور عسگر تولید و پخش می شود.

“آینه بلاغت” با محوریت بلاغت در نهج البلاغه و کلام امیر المومنین از منظر فصاحت و شیوایی کلام توسط منصور پهلوان پژوهشگر دینی و استاد دانشگاه تهران بررسی می شود. این برنامه ساعت ۱۱ روز دوشنبه پخش می شود.

“آینه بلاغت ” در گروه ادب و هنر رادیو فرهنگ به تهیه کنندگی سید هادی موسوی نژاد ،نویسندگی ضیا الدین خالقی و گویندگی سکینه ارجمندی تولید و پخش می شود.

رادیو فرهنگ را روی موج اف ام ردیف ۱۰۶ مگا هرتز بشنوید.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.