Friday, 19 April , 2024
امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ - 11 شوال 1445
شناسه خبر : 7461
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو تهران تاریخ انتشار : 15 آبان 1397 - 10:28 |

ویژه برنامه های روز وقف از رادیو تهران

ویژه برنامه های روز وقف از رادیو تهران

شبکه رادیویی تهران امروز بیست‌وهفتم ماه صفر، به مناسبت روز وقف با ویژه برنامه های متعدد همراه مخاطبان است.

روز وقف و استقامت در سختی

برنامه «تهران من» از رادیو تهران موضوع برنامه امروز را به روز وقف و استقامت در سختی اختصاص داده است، در بخش دیگری از برنامه با عنوان «درست بدانیم» تاریخچه این که چرا روز ۲۷ ماه صفر به نام «روز وقف» نامگذاری شده؟ بررسی می شود.

در هر برنامه مستند اجتماعی یا فرهنگی با عنوان “مستند روز” تقدیم مخاطبان خواهد شد. مستند امروز نیز به روز وقف می پردازد. یکی دیگر از ویژگی های برنامه تهران من این است که در آن مستندهای گزارشی پخش می شود، پیگیری خبر منتشر شده، مصاحبه با مسئول مربوطه و شفاف سازی آن رویداد از شاخصه های این برنامه است. روی موج اف. ام ردیف ۹۴ مگاهرتز از ساعت ۱۷ همراه شما مخاطبان خواهیم بود.

چطور بخشنده باشیم

برنامه «خانه ما» با استفاده از روش تحلیل محتوا و تحلیل کارشناسی، به بازنمایی روابط خانواده می پردازد و با رویکرد ارائه الگوی مناسب سبک زندگی ایرانی اسلامی را ترویج می دهد.

برنامه امروز درباره روز وقف است، این که چطور بخشنده باشیم و این بخشندگی شامل چه چیزهایی می شود، بازیگران این برنامه متین محمدی، آرمان غفاریان و آسیه گرجی است، ساناز باقری تهیه کنندگی و نویسندگی امروز را سمانه گلک بر عهده دارد.

تهیه و تولید این برنامه بر عهده گروه اخلاق و زندگی شهروندی رادیو تهران است؛ مخاطبان می‎توانند از شنبه تا چهارشنبه هر هفته ساعت ۱۵ شنونده این برنامه باشند.

سهم ونقش وقف در اقتصاد کنونی

برنامه «چراغ» کاری از گروه اخلاق و زندگی شهروندی رادیو تهران است که امروز با موضوع سهم ونقش وقف در اقتصاد کنونی و الگوی ایرانی اسلامی پیشرفت روی آنتن می رود.

بخش های گوناگون این برنامه را گفت وگو با کارشناسان، گزارش های میدانی، تحلیل اخبار روز با نگاه تحلیل وآیتم های مرتبط با موضوعات هر برنامه تشکیل می دهد و در این هفته موضوعات زیر در این برنامه مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

برنامه ترکیبی چراغ که هر شب از شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۲۱ تا ۲۲ به صورت زنده روی موج اف ام ردیف ۹۴ مگاهرتز رادیو تهران پخش می شود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.