Thursday, 28 March , 2024
امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ - 19 رمضان 1445
شناسه خبر : 20074
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو قرآن تاریخ انتشار : 06 مرداد 1399 - 16:24 |

پخش زیباترین تلاوت های قاریان جهان در برنامه «محله تلاوت»

پخش زیباترین تلاوت های قاریان جهان در برنامه «محله تلاوت»

زیباترین تلاوت های قاریان جهان روزهای شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۸ تا ۱۹ در برنامه “محله تلاوت” به صورت زنده از رادیو قرآن پخش می شود.

به گزارش هنرصدا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی رادیو قرآن، محله تلاوت جنگ عصرگاهی است که پخش زیباترین تلاوت ها از قاریان مشهور جهان اسلام، گفت و گو با قاریان ایرانی، بیان خاطرات طلایی از اساتید و بزرگان قرآنی کشور، فرازهای طلایی و تکرارهای دلنشین و همچنین نظرسنجی و پخش تلاوت همسو با طرح تابستانی (۱۴۵۴) از جمله بخش های این برنامه می باشد.
عبلاقه مندان می توانند در زمان پخش برنامه تلاوت های درخواستی خود را به شماره پیامک ۳۰۰۰۰۱۱۴ ارسال و یا با شماره های ۲۲۰۴۳۰۱۷-۰۲۱ و ۲۲۰۵۱۶۳۲-۰۲۱ تماس حاصل نمایند.
در برنامه های(چهارم تا ششم مردادماه) شنبه تا دوشنبه با قاریان ممتاز و بین المللی علی خوشنود، حسین رستمی و استاد حسن ربیعیان گغتگو خواهد شد.
این برنامه کاری از گروه تلاوت رادیو قرآن است که روزهای شنبه تا چهارشنبه ی هر هفته به تهیه کنندگی فاطمه گنجی و حسن رحمانی همچنین با اجرای حمید مجیدی مهر و محسن عربان، دستیاران تهیه کننده عبداله حمزه و وحید شاکری از ساعت ۱۸ تا ۱۹ به صورت زنده از موج اف ام ردیف ۱۰۰ مگاهرتز تقدیم شنوندگان می شود.

هنرصدا/ حامد بهجتی

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.