Thursday, 28 March , 2024
امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ - 19 رمضان 1445
شناسه خبر : 19571
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو سلامت, رادیو نمایش تاریخ انتشار : 08 تیر 1399 - 14:03 |

پخش سریال رادیویی «ازدواج به سبک بابا بزرگ» از رادیو سلامت و رادیو نمایش

پخش سریال رادیویی «ازدواج به سبک بابا بزرگ» از رادیو سلامت و رادیو نمایش

سریال طنز رادیویی  هفت قسمتی «ازدواج به سبک بابا بزرگ » از رادیو سلامت و رادیو نمایش پخش می شود.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو ، «ازدواج به سبک بابا بزرگ » سریال طنز هفت قسمتی است که به سفارش شبکه سلامت در اداره کل هنرهای نمایشی تولید شده است و همزمان از رادیو سلامت  ، از رادیو نمایش نیز پخش می شود.

سمیرا شکوهی نویسنده«ازدواج به سبک بابا بزرگ » درباره داستان این نمایش توضیح داد : در این سریال مهرداد جوان ۲۲ ساله ایست که به دختر همسایه ی جدیدشان علاقه مند می شود و پدربزرگ او سعی میکند به او یاری برساند تا به خواسته ی خود برسد در حالی که پدرو مادر مهرداد مخالف ازدواج زودهنگام او هستند.

وی ادامه داد : البته اصل ماجرا فقط همین نیست و پدربزرگ سعی میکند باروشهای قدیمی کار مهرداد راپیش ببرد اما پایان ماجرا اتفاقی دیگر رخ می دهد.

مجموعه رادیویی «ازدواج به سبک بابا بزرگ »به نویسندگی سمیرا شکوهی ، کارگردانی رضا عمرانی، تهیه کنندگی فرشاد آذرنیا، افکتوری نازنین حسن پور، صدابرداری مجید آیینه و با هنرمندی

حمیدیزدانی، شمسی صادقی و محمدآقامحمدی،مهرداد مهماندوست، راضیه مومیوند، معصومه عزیزمحمدی ،کامیارمحبی، مسعودزنوزی راد،بهادر ابراهیمی، شیوارفیعیان و فریبا طاهری تا پایان هفته هر روز ساعت ۲۱:۳۰ از رادیو سلامت پخش می شود و رادیو نمایش آن را ساعت ۶:۱۵ دقیقه صبح به روی آنتن می برد

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.