Friday, 19 April , 2024
امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ - 11 شوال 1445
شناسه خبر : 5745
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو صبا تاریخ انتشار : 03 اردیبهشت 1397 - 23:45 |

پخش «صبح صبا» و «عصر صبا» در سالروز تأسیس رادیو

پخش «صبح صبا» و «عصر صبا» در سالروز تأسیس رادیو

برنامه هاي  «صبح صبا» و «عصر صبا»  در چهارم ارديبهشت به مناسبت سالروز تأسيس راديو در ايران با آيتم هاي شاد مخاطبان راديو صبا را همراهي مي كنند.

رادیو صبا-هنرصدا

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومي رسانه ملي،در روز سه شنبه چهارم ارديبهشت همزمان با سالروز تأسيس راديو در ايران دو برنامه زنده “صبح صبا و عصر صبا” با آيتم هاي متنوع لحظه هاي خوشي را براي مخاطبان فراهم مي كنند.

در برنامه “صبح صبا” مخاطبان با تاريخچه راديو در ايران آشنا مي شوند و قراراست با هدف مرور خاطرات هنرمندان و پيشكسوتان راديو با آن ها گفت و گو شود.

اين برنامه صبحگاهي و شاد به تهيه كنندگي عليرضا محمدنيا، نويسندگي سيد ابوالفضل طاهري و با اجراي عليرضا تابان و نگين خواجه نصير از ساعت ۸ تا ۱۰ صبح تقديم مخاطبان مي شود.
در اين برنامه امير عضد گزارشگر و عرفان فغاني با عنوان هماهنگي و ارتباطات مخاطبان را همراهي مي كنند.

“عصرصبا” نيز در فضايي شاد و مفرح  با پرداختن به مشاغل راديويي سعي دارد از زحمات ارزشمند عوامل و دست اندركاران اين رسانه گرم و صميمي ياد كند.

اين برنامه به تهيه كنندگي عباس پيري، نويسندگي و گزارشگري نيما نعمتي‎زاده ، با اجراي نازنين مهيمني و امير زنده دلان  ساعت ۱۸ تا ۱۹ به صورت زنده و مستقيم روي موج اف ام رديف ۱۰۵.۵ مگاهرتز از راديو صبا پخش مي شود.

هنرصدا/ حامد بهجتی

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.