Thursday, 28 March , 2024
امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ - 19 رمضان 1445
شناسه خبر : 3865
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 20 تیر 1396 - 15:51 |

پدرام کریمی جنگ شبانه «باغ ملی» را اجرا می کند

پدرام کریمی جنگ شبانه «باغ ملی» را اجرا می کند

جنگ شبانه شبکه دو با نام «باغ ملی» به تهیه کنندگی احسان ارغوانی قرار است هر شب ساعت ۲۳:۳۰ بینندگان این شبکه را سرگرم کند.

احسان ارغوانی تهیه کننده برنامه «باغ ملی» درباره این جنگ شبانه گفت: از شب گذشته ۱۸ تیرماه به شکل آزمایشی پخش برنامه «باغ ملی» از شبکه دو شروع شده و برنامه اصلی از روز شنبه ۲۴ تیر ماه هر شب ساعت ۲۳:۳۰ با دکور اصلی برنامه و بخش های متفاوت و متنوع برای بینندگان روی آنتن می رود.

وی درباره پخش آزمایشی این برنامه عنوان کرد: در حال حاضر برنامه با یک دکور موقت روی آنتن می رود. ما شب گذشته میزبان محمد سلوکی به عنوان مجری و کارشناس رسانه و همچنین طراح دکور برنامه بودیم. طراح دکور درباره اینکه قرار است در دکور چه اتفاقی بیفتد، توضیح داد. امشب نیز قرار است میزبان آهنگساز برنامه باشیم. در شب های آتی هم خواننده تیتراژ برنامه، کارگردان و … درباره فضای برنامه صحبت می کنند. در واقع این پخش آزمایشی اختصاص به معرفی برنامه دارد و تلاش می کنیم با یک برنامه متفاوت شب های تابستان را برای بینندگان به یادماندنی کنیم.

باغ ملی

این تهیه کننده با اشاره به اجرای برنامه گفت: مجری اصلی برنامه پدرام کریمی است و مجریان دیگر هم قرار است هر بخش از برنامه را اجرا کنند. برنامه بخش های متنوع دارد و ما برای حفظ جذابیت برنامه برای بینندگان از مجریان مختلف برای اجرای هر بخش استفاده خواهیم کرد.

ارغوانی با اشاره به بخش های اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و ورزشی در برنامه «باغ ملی» گفت: ما در این برنامه به موضوعات متفاوت و جذاب می پردازیم و هر هفته به سراغ یکی از استان ها می رویم. اخبار روزانه به واسطه مهمانان و کارشناسان مربوطه برنامه مورد بررسی قرار گرفته می شود. تلاش می کنیم با بخش های متنوع نظر جوانان را جلب کنیم و رنگ و لعاب موسیقی برنامه هم متفاوت از دیگر برنامه هاست و موسیقی های محلی و فولکلور برای پخش در نظر گرفته ایم.

وی در پایان تاکید کرد: پخش پشت صحنه کنسرت ها و کلیپ های جدید خوانندگان از دیگر بخش های متنوع برنامه است. تلاش داریم جنگ شبانه «باغ ملی» نظر همه اقشار را جلب کند به همین دلیل بخش های متنوع در نظر گرفته شده است.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.