Thursday, 28 March , 2024
امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ - 19 رمضان 1445
شناسه خبر : 11809
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو تهران تاریخ انتشار : 25 تیر 1398 - 11:35 |

پرسه در حوالی تهران با برنامه رادیویی «سعادت آباد»

پرسه در حوالی تهران با برنامه رادیویی «سعادت آباد»

تهیه کننده برنامه «سعادت آباد» از ویژگی های این برنامه برای معرفی شهر تهران سخن گفت.

میثم کطائیان تهیه‌کننده و سردبیر روزهای شنبه برنامه رادیویی «سعادت آباد» که از رادیو تهران روی آنتن می‌رود به خبرنگار مهر بیان کرد: ایام تابستان فرصت خوبی است برای آشنایی با مناطق دیدنی شهر و استان‌های تهران که متأسفانه به دلیل نبود آگاهی مردم و معرفی محدود این اماکن در رسانه‌ها از آنها غافل شده و یا بسیار نادیده گرفته شده‌اند.
وی با بیان اینکه کلانشهر تهران به عنوان بزرگترین مرکز شهر خاورمیانه سوژه این برنامه قرار گرفته است، گفت: تهران مرکز تراکم موضوعات و سوژه‌های متنوع و کوریدور مردم از استان‌های مختلف است و از طرفی ظرفیت‌های متنوع فرهنگی، ادبی، هنری و تاریخی مفاخر و مشاهیر در تهران، فرصتی مغتنم برای رادیو تهران است تا به آن بپردازد. برنامه «سعادت آباد» برای حفظ و جذب مخاطب با رویکردی متفاوت و با بهره‌گیری از موسیقی‌های تلفیقی و ترانه‌های نوستالژیک فاخر و بخش‌های جذاب نمایشی و بسته‌های شنیداری از زوایای دیگری به سبک زندگی و تاریخ شفاهی محله‌های تهران می‌پردازد.
این تهیه کننده یادآور شد: ما در برنامه «سعادت آباد» سراغ جنبه‌های اجتماعی شهری که در آن زندگی می‌کنیم، می‌رویم و از حال و هوای مردم همین حوالی تهران می‌گوییم و امیدواریم پیوندی میان هویت محله‌های سنتی و سبک زندگی ایرانی اسلامی با دوران گذار شهرنشینی مدرن برقرار کنیم.
از روز شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۱۱ الی ۱۴ برنامه «سعادت آباد» با آیتم های «گذری در تهران»، «قند پارسی»، «راه اینجاست»، «بوستان معرفت» و «همسنگر» با محتوای سبک زندگی ایرانی اسلامی روانه آنتن رادیو تهران می شود.
اجرای این برنامه را فاطمه نصیرآبادی به عهده دارد و گروه نویسندگانش مریم چوپانی، الهام حاجی‌نژاد و امیر زنده‌دلان هستند. ارتباطات و هماهنگی برنامه را نیز یاسر کطائیان و سپیده آقاجانی به عهده دارند.
همچنین نقش‌آفرینان قطعات نمایشی عبارتند از محمد تیموری نوازنده قطعات ضربی و با هنرمندی شیرین سپهراد، امیر زنده‌دلان، الهام حاجی‌نژاد و آرش راسخ.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.