Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 32159
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو تهران تاریخ انتشار : 27 دی 1400 - 11:01 |

«پل مدیریت» رادیو، میزبان نمایندگان مجلس و اعضای شورای شهر

«پل مدیریت» رادیو، میزبان نمایندگان مجلس و اعضای شورای شهر

شبکه رادیویی تهران از برنامه«پل مدیریت» با دعوت از نمایندگان مجلس شورای اسلامی شهر و اعضای شورای شهر، از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۵ تا ۱۶ منتظر تماس های شما مخاطبان است.

به گزارش روابط عمومی رادیو تهران؛ اکبر محمدی‌خانی سردبیر برنامه پل مدیریت با اعلام این خبر گفت: برنامه«پل مدیریت» از برنامه‌های جدید رادیو تهران است که پل ارتباطی میان مخاطبان رادیو و مسئولان استان تهران شده است. این برنامه مهمانان متفاوتی دارد که هرکدام از آنها با توجه به اتفاقات روز و مسائل و مشکلاتی که مخاطبان«پل مدیریت» با سازندگان این برنامه در میان گذاشته‌اند، انتخاب می‌شوند.

رادیو تهران در برنامه«پل مدیریت» امروز دوشنبه(۲۷ دی ماه) میزبان مهندس سید مصطفی میرسلیم، نماینده مردم تهران در مجلس است. جهت پرسش و پاسخ از ساعت ۱۵ تا ۱۶ با ما در تماس باشید. مخاطبان می توانند از طریق پیامک یا تماس تلفنی پرسش های خود را مطرح کنند، شماره تلفن های ۲۲۶۵۲۴۶۶ و ۲۲۶۵۲۴۶۵ یا سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۹۴ برای شما مخاطبان در نظر گرفته شده است.

وی افزود: از دیگر مهمانان این برنامه دکتر حسین حق وردی، نماینده مردم شهریار در مجلس شورای اسلامی است که سه شنبه(۲۸ دی ماه) از «پل مدیریت» پاسخگوی مردم شریف شهریار و تهران خواهد بود.

محمدی خانی از حضور اعضای شورای شهر در«پل مدیریت» خبر داد و گفت: برنامه«پل مدیریت» چهارشنبه(۲۹ دی ماه) با حضورمیثم مظفر، عضو شورای ششم شورای اسلامی شهر تهران در استودیو زنده از ساعت ۱۵ تا ۱۶ روی آنتن می رود. از شما مخاطبان دعوت می شود که با برنامه خودتان در تماس باشید.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.