Tuesday, 23 April , 2024
امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 15 شوال 1445
شناسه خبر : 4332
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 12 مهر 1396 - 11:17 |

ژاله علو به رادیو نمایش بازگشت

ژاله علو به رادیو نمایش بازگشت

ژاله علو هنرمند پیشکسوت رادیو، تئاتر، سینما و تلویزیون با حضور در قدیمی ترین استودیو رادیویی کشورمان (استودیو ۸) در جمع هنرمندان اداره کل هنرهای نمایشی رادیو حضور یافت.

به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، ژاله علو هم اکنون در نمایش جدید رادیویی «خانه سه طبقه» به کارگردانی مجید حمزه به ایفای نقش می پردازد.

 

ژاله علو-هنرصدا

این هنرمند پیشکسوت پس از مدت ها با نقش توران در سریال رادیویی «خانه سه طبقه» حضور یافت، توران بزرگ یک خانواده است که با محبت و دلسوزی بسیار اهالی ساختمانی را دور هم جمع کرده و بین آنان تفاهم و همدلی برقرار می کند.

«خانه سه طبقه» به نویسندگی الهام رفیعی، تهیه کنندگی اشرف السادات اشرف نژاد، صدابرداری رضا طاهری، افکت محمدرضا قبادی فر و با هنرمندی ژاله علو، صفا آقاجانی، شهین دخت نجف زاده، شمسی صادقی، نازنین مهیمنی، شیوا رفیعیان، احمد گنجی، رامین پور ایمان، مهدی نمینی مقدم، مهرداد مهماندوست و محمد آقا محمدی این روزها مراحل تولید را در اداره کل هنرهای نمایشی رادیو سپری می کند.

ژاله علو (شوکت علو) متولد ۱ فروردین ۱۳۰۶ در تهران، شاعر، گوینده، صداپیشه و بازیگر تئاتر، تلویزیون و سینما است. وی از سرشناس‌ترین گویندگان و دوبلورهای ایرانی محسوب می‌شود. آخرین اجرای نمایشی وی، مجموعهٔ تلویزیونی مختارنامه نام داشت. وی از برگزیدگان هشتمین همایش چهره‌های ماندگار در سال ۱۳۸۹ می‌باشد.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.