Saturday, 20 April , 2024
امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 12 شوال 1445
شناسه خبر : 21872
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو فرهنگ تاریخ انتشار : 29 مهر 1399 - 13:16 |

گفتنی های امیر رضایی نبرد از استاد فرشچیان در رادیو فرهنگ

گفتنی های امیر رضایی نبرد از استاد فرشچیان در رادیو فرهنگ

رادیو فرهنگ امروز در برنامه «فرزانگان فرهنگ» در ادامه ی گفتگو با خانواده و دوستان و شاگردان استاد فرشچیان از امیر رضایی نبرد دعوت کرده است.

به گزارش هنرصدا، رادیو فرهنگ که چندی است آیین گرامی داشت استاد محمود فرشچیان را روی آنتن برده است، امروز سه شنبه ۲۹ مهرماه روایت امیر رضایی نبرد را که مقالات و کتاب هایی درباره زندگی محمود فرشچیان نوشته پخش می کند.
استاد محمود فرشچیان در حیطه نقاشی ایرانی سبک و مکتب خاصی را پدید آورده که در عین توجه به اصالت مبانی هنر سنتی، قابلیت و کارایی نقاشی ایرانی را با ابداع شیوه‌های نو افزایش داده است و منوچهر برومند، متخلص به «سها»، شاعر، نویسنده، هنرشناسِ مؤلف و منتقد هنری معاصر و برادرزاده ادیب برومند است در این برنامه با توجه به پژوهش آثار هنری که داشته آثار استاد فرشچیان را بررسی می کند.
«فرزانگان فرهنگ» که کاری از گروه تاریخ و اندیشه شبکه رادیویی فرهنگ است به تهیه کنندگی محمد حسینی باغسنگانی و گویندگی استاد بهروز رضوی سه شنبه هر هفته ساعت ۱۹:۳۰ روی موج اف ام ردیف ۱۰۶مگاهرتز از رادیو فرهنگ پخش می شود و به صورت آنلاین از طریق سامانه ایران صدا در سراسر دنیا قابل شنیدن است.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.