Saturday, 20 April , 2024
امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 12 شوال 1445
شناسه خبر : 2079
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 13 تیر 1395 - 5:29 |

گفتگو با بهمن هاشمی : مردم به نشاط و شادی نیاز دارند

گفتگو با بهمن هاشمی : مردم به نشاط و شادی نیاز دارند

بهمن هاشمی بیان کرد که تلویزیون باید برای جذب مخاطب از بانشاط ترین و بهترین تصاویر ممکن استفاده کند.

بهمن هاشمی دوبلور و مجری درباره تازه ترین فعالیت های خود گفت: به تازگی دوبله سه فیلم «فرشته شرور»، «نِوِرلند»، «تعطیلات پر ماجرا» را به عهده داشتم و این روزها هم در جزیره کیش اجرای بخش قرعه کشی برنامه «جزیره تو» را به تهیه کنندگی رضا رشیدپور به عهده دارم.

وی افزود: این برنامه که علاوه بر شادی و نشاط، فعالیت های فرهنگی و هنری را هم در خود گنجانده است سال‌هاست با مشارکت منطقه آزاد کیش برگزار می شود و در تابستان هم روی آنتن تلویزیون می رود. امسال هشتاد شب این برنامه ضبط خواهد شد تا بعد از عید فطر از شبکه ۳ سیما پخش شود.

این مجری تلویزیون بیان کرد: جشنواره تابستانی باعث می شود مردم به سفر ترغیب شوند و این تجربه در روحیه شان تاثیر بگذارد. امیدوارم مسئولان مربوطه همکاری کنند تا این سفرها از نظر قیمتی هم برای مردم مناسب شود و افراد بیشتری بتوانند در مراسم های فرهنگی و هنری حضور داشته باشند.

هاشمی همچنین درباره راهکارهای جذب مخاطب گفت: مردم دنبال تصاویر رنگ و لعاب دار، نشاط، انرژی و نیرو هستند. تلویزیون باید تلاش کند از بهترین و با نشاط ترین تصاویر بصری استفاده کند که برای این منظور دعوت از مهمان های خوب و گفتگوهای مفید در فضایی پر انرژی بسیار حائز اهمیت است تا برنامه روی بیننده تاثیرگذار باشد.

وی ادامه داد: درد و اندوه همه جای دنیا وجود دارد و نیاز جامعه جهانی است که با وجود مشکلات سیاسی و اقتصادی مردم بتوانند از طریق شبکه های تلویزیونی کمی از مشکلات شان فاصله بگیرند. تغییر همیشه خوب است جابه جایی هم همینطور به شرطی که از آن به نحو احسن استفاده شود و فقط جابه جایی مهره نباشد.

هاشمی اشاره کرد: اگر تغییر و تحولی در سازمان صدا و سیما یا هر جای دیگری رخ می دهد نباید صرف آمد و رفت آدم ها باشد بلکه باید در نتیجه و خروجی کار هم شاهد تغییر باشیم و با ایجاد اتاق فکر که همیشه به آن نیاز است به محتوا بیشتر توجه کرده و راهکارهای جذب مخاطب را پیدا کنیم.

این مجری در پایان بیان کرد: ما در هزاره سوم به سر می بریم و در زمانه ای هستیم که شکل و شمایل جامعه تغییر کرده فضاهای مجازی هر کدام قدرت مبارزه با رسانه ها را دارند و ما باید راهکار مقابله با این فضا را داشته باشیم.

Bahman_Hashemi

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.