Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 13202
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو فرهنگ تاریخ انتشار : 24 شهریور 1398 - 15:12 |

گفت‌و‌گو با بهرام حصیری در «وقتی خیال در می زند» رادیو فرهنگ

گفت‌و‌گو با بهرام حصیری  در «وقتی خیال در می زند» رادیو فرهنگ

برنامه وقتی خیال در می زند این هفته یکشنبه   ۲۴ شهریورماه  با  «بهرام حصیری » خواننده کشورمان گفتگو می کند.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رادیو فرهنگ ، فاطمه داوودیان کارشناس مجری «وقتی خیال در می زند» این هفته با  « بهرام حصیری  » -خواننده- درباره زندگی هنریب و آثار ش گفتگو می کند.

حصيري متولد سال ۱۳۳۰ در تهران است و داراي مدرک فوق ديپلم در رشته ادبيات فارسي از سال ۱۳۵۰ شروع به يادگيري آواز در محضر استاد مرحوم اسماعيل مهرتاش مي کند. پس از آن به خدمت مرحوم اديب خوانساري در راديو و تلويزيون سابق مي رود وسپس راهي هنرستان موسيقي ملي شده نزد استاد محمد کريمي رديف هاي موسيقي را مي آموزد. شروع خوانندگي در سال ۱۳۶۳ با دو اثر از جهان بخش پازوکي و مجتبي ميرزاده در سريال تلويزيوني سمعک عيار بوده است ؛ همکاري نزديک او با صدا وسيما از سال ۱۳۷۱ به دعوت استاد اسداله ملک با اثري از ايشان بنام جان عاشق روي شعري از مشفق کاشاني شروع مي شود و اولين نوار کاست حصيري نيز با همين نام توسط شرکت سروش به بازار عرضه مي شود. بعد از آن نواري بنام بي تو خاکستر روي شعري از م.آزاد و مشفق کاشاني با آهنگسازي اکبر آزاد و توليد شرکت ساربانگ قدم تازه اي در کارهاي وي است. کاست بي آشيانه از ساخته هاي احمد رضا مؤيد محسني با اشعاري از مولانا، صائب تبريزي، اطهري کرماني وبيژن ترقي بعد از آن تهيه مي شود.

از کارهاي ديگر وي ياد دوست ساخته علي سراجيان است. بهرام حصيري در حال حاضر با گروه هم نوازان که سرپرستي آن را اسداله ملک بر عهده دارد، همکاري نزديک دارد.

وقتی خیال در می زند یکشنبه ها ساعت ۱۷:۰۰ به تهیه کنندگی الهه بیات با موضوع گفتگو با نویسندگان ، ادیبان و هنرمندان درباره آثار واندیشه هایشان برروی موج اف ام دیف ۱۰۶مگاهرتز از رادیو فرهنگ پخش می شود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.