Wednesday, 24 April , 2024
امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 16 شوال 1445
شناسه خبر : 8308
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو صبا تاریخ انتشار : 16 دی 1397 - 13:26 |

گفت وگوی خودمانی با یکی از طنزنویسان رادیو صبا

گفت وگوی خودمانی با یکی از طنزنویسان رادیو صبا

در برنامه «نقل نقلستان» با “معصومه پاکروان” یکی از طنزپردازان و نویسندگان برنامه های رادیو صبا گفت وگو می شود.

معصومه پاکروان

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، برنامه “نقل نقلستان” که به گفت وگوی طنزآمیز با طنزپردازان معاصر اختصاص دارد، روز دوشنبه ۱۷ دی در این برنامه با “معصومه پاکروان” گفت وگو و آثارش برای مخاطبان معرفی می شود.

معصومه پاکروان نویسنده ، شاعر و طنزپرداز مطبوعات و رادیو و تلویزیون متولد ۳۱ مین روز شهریور ۱۳۶۰ است که بلافاصله بعد از پایان دبیرستان در رشته‌ی کارشناسی تکنولوژِی آموزشی وارد دانشگاه دولتی در شهر اراک شد.
وی برای شبکه های مختلف رادیویی جوان ، پیام ، تهران ، ورزش ، نمایش و سلامت و البرز نویسندگی کرده است. پاکروان نویسنده، شاعر و ترانه سرای برنامه ی جمعه ایرانی در رادیو ایران، برنامه فیتیله در گروه کودک شبکه دو سیما، ورزش برای همه در رادیو تهران بوده است. همچنین برای بسیاری از برنامه های رادیو صبا از جمله عصر صبا، صبح صبا، عسلخند و جدی نگیرید، جدی بگیرید طنزنویسی انجام داده است.پاکروان شش رمان تاریخی را نیز به رشته تحریر درآورده است.

برنامه”نقل نقلستان” به تهیه کنندگی مژده آقامحمدی با اجرای مهدی فرج اللهی و با بازی امین ضیایی روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه ساعت ۱۹:۳۰ روی موج اف ام ردیف ۱۰۵,۵ مگاهرتز از رادیو صبا پخش می شود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.