Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 1402
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 22 اسفند 1394 - 7:41 |

آرش ظلی‌پور : اجرای مشترک با احسان علیخانی مثل سربازی رفتن است

آرش ظلی‌پور : اجرای مشترک با احسان علیخانی مثل سربازی رفتن است

«آرش ظلی‌پور» که این شب‌ها در برنامه «سه ستاره» همراه با احسان علیخانی به اجرای برنامه «سه ستاره» می‌پردازد،درباره پیوستن به این برنامه و اجرای مشترک با علیخانی گفت: من در گروه احسان علیخانی بودم و مشغول جمع آوری آثار و رفت وآمد به سازمان که دو هفته به شروع برنامه احسان به من پیشنهاد داد با توجه به اشرافی که به این اتفاق دارم و از ابتدای این ایده در این فضا بودم کنارش باشم و اجرای بخشی را برعهده داشته باشم. باعث افتخار من است که در این رفاقت هشت ساله برای اولین بار در یک قاب با احسان بودم.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که گفته می‌شد احسان علیخانی خودش این هشت برنامه را اجرا نمی‌کند، چه شد که خودش دوباره اجرا را برعهده گرفت؟ توضیح داد: واقعیت این است که احسان علیخانی می خواست که مثل برنامه سه ستاره دو سال قبل فقط در برنامه لحظه تحویل سال و در فینال اجرا کند اما زمانی که کار جلو رفت و حجم کار زیاد شد با توجه به اینکه این بار انتخاب آثار از کل شبکه های تلویزیون بود و قرار بود که اتفاق بزرگ تری رقم بخورد احسان تصمیم گرفت که خودش حضور داشته باشد . البته این را هم باید بگویم که این تصمیم قربانی هم داشت و مثل دو سال قبل نشد زیرا احسان از جمع کاندیدهای مجری و برنامه تلویزیونی کنار رفت که به نظر من از نگاه مردم می توانست جز سه نفر اول باشد و حتی شانس اول شدن را هم داشت.

وی ادامه داد: اما این اتفاق تصمیم خود احسان بود که حتی مدیران تلویزیون اصرار داشتند که هم برنامه ماه عسل  و هم اجرای احسان در کاندیداها باشد، اما با توجه به اینکه می‌خواستیم یک برنامه بی‌حاشیه و بدون حرف و حدیث را پیش ببریم تصمیم بر این شد که احسان از این رقابت کنار برود. تصمیم احسان و کل گروه در درجه اول بر این بود که با این برنامه ذره‌ای از زحمات بچه های تلویزیون در این یک سال نمایش داده شود و در حد کوچکی بتواند برای سال آینده تلویزیون ایجاد انگیزه کند تا  تلاش خود را بیشتر کنند و بخواهند که یکی از این سه ستاره ای ها شوند.

مجری برنامه تلویزیونی «دستپخت‌های خودمانی» راجع به این که به نظر می‌رسد که تلویزیون مدت‌هاست به همچنین برنامه‌ای نیاز دارد اینکه جشنواره‌ای باشد و آثار در آن ارزیابی شود، تصریح کرد: بله؛ جای چنین برنامه‌ای در تلویزیون خالی بود گرچه در سالهای گذشته جشنواره جام جم را داشتیم اما در آن جشنواره رای مردم دخیل نبود ولی در این برنامه با توجه به این رویکرد که رسانه ملی متعلق به مردم است از رای مردمی برای انتخاب بهترین‌ها استفاده کرده‌ایم. این یک اتفاق خوبی را رقم زده است در واقع یک اتفاق دو جانبه‌ای که هم راهی را پیش پای مدیران قرار می دهد تا بدانند ذائقه مردم چیست و چه برنامه هایی را بیشتر دوست دارند و از طرف دیگر هم مردم متوجه می شوند که می توانند کسانی را که دوست دارند را انتخاب کنند و با رای خود می توانند برای کار بیشتر به آنها انگیزه و انرژی بدهند.

وی همچنین درباره آخرین اجرای مشترک خود با احسان علیخانی اظهارداشت: قبل از برنامه سه ستاره در ویژه برنامه تحویل سال ۹۰ در شبکه جام جم در یک قاب در کنار احسان علیخانی  حضور داشتم که البته اسم آن تجربه را نمی‌توان اجرا گذاشت و من یک ساعت در آن برنامه در کنار احسان بودم. در واقع این اولین برنامه است که من کنار احسان اجرا می کنم. این را هم باید بگویم که من مجری خوش شانسی هستم و در کنار مجریان خوبی مثل محمدرضا حسینیان و این شش ماهه گذشته در کنار خانم نسرین مقانلو که تجربه طولانی در تلویزیون و سینما را دارند کار کنم اما تجربه بودن کنار احسان علیخانی مثل تجربه سربازی رفتن است که هر کسی که می‌خواهد فضای جدید و خوبی را تجربه کند  آن دو سال سربازی را باید برود و فکر می کنم این چند شب اجرا آن دوسال سربازی باشد.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که البته انتقادهایی هم به هم‌اجرایی شما دو نفر شد و چقدر این انتقادها را قبول دارید؟ گفت: کامنت‌هایی که از مردم گرفتم متفاوت بود کسانی که متوجه برنامه شده‌اند و این که فهمیده اند برنامه از دو مجری چه می خواهد راضی هستند من هم از آنها ممنون هستم اما  برای کسانی که متوجه نشدند از این فرصت استفاده می کنم و می گویم که قرار نیست من به موازات احسان پیش بروم و چون کمتر حرف می زنم به احسان خرده بگیرند که چرا نمی گذاری آرش صحبت کند. من می خواهم بگویم که اتفاقا قرار من و احسان بر این است و ما یک رفاقت هشت ساله داریم که هرگز نمی‌خواهیم این رفاقت روی آنتن خراب شود و این لبخند و کل‌کل‌ها باعث می‌شود که اتفاقا برنامه جذاب‌تر شود.

ظلی‌پور در پاسخ به این سوال که چقدر برای این کل کل‌ها و درآمدنش روی آنتن برنامه ریزی می‌کنید؟ عنوان داشت: این کل کل‌ها طراحی شده نبود و بر می‌گردد به هوشمندی احسان و انتخاب اولیه او که همه اینها را در خود دارد و جنس اجرا و اطلاعات و آگاهی از فضای برنامه و سومین فاکتور هم رفاقت ما بود که باعث می‌شد، این دو نفر به هم نزدیک شوند و حتی با یک نگاه به هم و لبخند زدن به هم یادآوری کنند که چه شوخی و کدام خاطره را می خواهند تعریف کنند برای همین این اتفاق غریب نبود.

وی همچنین در پاسخ به سوال دیگر فارس مبنی بر اینکه در میان نظرات مردم این بود که احسان علیخانی با شما شوخی های تندی می کند. شما از این شوخی‌ها ناراحت نمی‌شوید؟، تصریح کرد: هرگز از شوخی های احسان ناراحت نمی شوم و بخش عمده ای از محبوبیت احسان پیش مردم به علت صراحت گفتار او است اینکه با مهمانش راحت برخورد می کند و طرف مقابل او همیشه در ترس است که چه سوالی قرار است پرسیده شود و این نکته مثبت در مجری موفق است. مردم  می گویند که در کنار احسان چقدر مظلومی ولی اصلا اینطور نیست من آدم مظلومی نیستم و تلافی تکه ها را بیرون از برنامه سر احسان در می‌آورم! اما جدا از اینها من به یاد ندارم احسان تا به حال کنار کسی اجرا کره باشد و این برای من اتفاق مهمی است.

مجری برنامه سه ستاره درباره اینکه به نحوه داوری و انتخاب نقدهایی شد مبنی براینکه آثار خیلی از افراد نادیده گرفته شد. شما چه توجیهی برای این موضوع دارید؟؟ گفت: همان طور که گفتید دوستانی هستند که ناراحت شدند و این ناراحتی را از چشم ما می بینند و فکر می کنند که آثارشان را ما از قلم انداختیم ولی بارها اعلام کردیم که گروه سه ستاره فقط مجری یک اتفاقی در تلویزیون است و سیاست گذاری‌ها توسط مدیران انجام شده است و آثار را  شبکه ها به معاونت سیما ارائه کردند و با هیئت انتخاب سی و سه نفره این غربال صورت گرفته است.

وی درباره اینکه انتخاب هیئت انتخاب بر چه اساسی صورت گرفت؟ نیز ادامه داد: انتخاب هیئت انتخاب توسط جمعی از مدیران تلویزیون در معاونت سیما اتفاق افتاد و به نظر من هیئت انتخاب خوبی شده و بچه های رسانه که همیشه منتقدانه تمام برنامه را زیر نظر دارند قسمت اعظم هیئت داوران ما را تشکیل می دهند و همه جور افرادی در این گروه هستند از آقای فریدون جیرانی و طهماسب صلح جو تا دیگر عزیزان  و همه سلایق سعی کرده شد که پوشش داده شود.

ظلی‌پور درباره اینکه فکر می‌کنید بیشترین رقابت مربوط به کدام بخش باشد؟؟ گفت: ما بخش داغی را پشت سر گذاشتیم و پیش بینی میشد که بین گروه خندوانه و گروه نود رقابت داغی ایجاد شود به سبب اینکه خندوانه یک پدیده در تلویزیون بود. اما پیش بینی دوم ما بخش سریال ها و بازیگران است. با توجه به پخش این دو برنامه کاندیداها اعلام می کنند که می خواهند در برنامه حضور داشته باشند و برای امتیازشان در شبکه های اجتماعی تبلیغ می کنند و این رقابت در شب های آینده مطمئنا به اوج خودش می رسد. تعداد رای ها در این چند شب فوق العاده بوده است و در حال حاضر که با شما صحبت می کنم عادل پیشتاز است اما بین برنامه ها خندوانه جلوتر  است.این را هم باید گفت که هر چه آمار رای بالاتر رود این نظر سنجی معتبرتر خواهد بود.

arash_ehsan

 

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.