Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 29003
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو سلامت تاریخ انتشار : 21 شهریور 1400 - 11:55 |

آشنایی با دستاوردهای حوزه سلامت در «فصل دوم» رادیو سلامت

آشنایی با دستاوردهای حوزه سلامت در «فصل دوم» رادیو سلامت

برنامه “فصل دوم” به تهیه کنندگی مرجان قندی روزهای دوشنبه ساعت ۹ صبح به فناوری نانو و رشد آن در فناوری های سلامت می پردازد.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رادیو سلامت، مرجان قندی، تهیه کننده در این باره توضیح داد: فناوری نانو در سالهای گذشته در بسیاری از علوم رشد چشمگیری داشته که در این باره می توان به فناوری های حوزه سلامت اشاره کرد که منجر به بهبود کارایی کشت شده است. همچنین کشت گوجه فرنگی با بهره گیری از نانو حباب یکی از دستاوردهای علم نانو است که یکی از شرکت های دانش بنیان تا حدود ۲۰ درصد افزاش برداشت محصول داشته است. بنابراین در برنامه فصل دوم که ۲۲ شهریور روی آنتن رادیو سلامت می رود با مهندس عارف دادگستر مدیر عامل شرکت نانو حباب انرژی همراه می شویم و از او در این باره جویا می شویم.

وی ادامه داد: برنامه “فصل دوم” کاری از گروه سلامت اجتماعی رادیو سلامت است که در راستای شعار سال و گام دوم بیانات مقام معظم رهبری تولید و پخش می شود. تاکید ما بر این اصل “ما می توانیم” است که ایشان در صحبت هایشان بارها به این موضوع تاکید کردند. به همین دلیل برنامه “فصل دوم” به دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه سلامت همچون شرکت های دانش بنیان، نوآوری در ساخت تجهیزات پزشکی و … اختصاص دارد که به بخش سلامت کشور کمک زیادی کرده است، زیرا شرکت های دانش بنیان صادرات بسیاری داشته و ارز وارد کشور کردند، به ویژه در دورانی که با شیوع ویروس کرونا دست و پنجه نرم می کنیم. چنین تولیداتی به کشور کمک زیادی کرده است.

وی ادامه می دهد: تلاش می کنیم در قالب گفت و گو با نخبگان و جوانان، مشکلات آنها را در این مسیر انعکاس بدهیم. همچنین با مسئولان هم مصاحبه می کنیم و مطالبات جوانان را پیگیر هستیم. خوشبختانه تا به امروز هم دستاوردهای خوبی داشتیم. گویندگی برنامه به عهده علی الله دانه است که روزهای دوشنبه ساعت ۹ صبح پخش می شود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.