Thursday, 18 April , 2024
امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 10 شوال 1445
شناسه خبر : 31536
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو صبا تاریخ انتشار : 05 دی 1400 - 11:46 |

آشنایی با مکانیک خودرو در «دوراهی» رادیو صبا

آشنایی با مکانیک خودرو در «دوراهی» رادیو صبا

رادیو صبا درمسابقه «دوراهی » مخاطبان را با مكانیك خودرو آشنا می كند.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رادیو صبا ، مسابقه دوراهی كه با رویكرد آشنایی با مهارت های شغلی و عمومی با هدف آمورش مهارت های عمومی و تخصصی در زندگی طراحی شده است . در قالب طرح سوال های دو گزینه ای مخاطبان را با مهارت هایی برای زندگی آشنا می كند .

در این مسابقه پرهیجان شركت كنند در یك موقیت برای تصمیم گیری قرار می گیرد كه به صورت یك “دو راهی ” طراحی شده است ، كه باید با انتخاب صحیح وارد مرحله بعد شود در صورت اشتباه به مرحله اول سقوط می كنند و برای ادامه باید به تمام سوالات قبل مجدد پاسخ دهد.

در هر برنامه سه موقعیت طراحی شده برای ۳ شركت كنند ، موقیت ها ی طراحی شده بسیار متنوع اند از جمله موقعیت شغلی ، فرهنگی ، اجتماعی ، پزشكی ، كارآفرینی و ….
یكی از صنایع مهم كشورمان، صنعت خودرو و خودرو سازی است و از این نظر، افرادی كه در این حیطه فعالیت دارند میتوانند درآمد خوبی كسب كنند. یكی از افراد یكه در این صنعت حضور چشمگیری دارد، مكانیك خودرو است كه علاوه بر اشنایی با برق خودرو، به سهولت میتواند انواع عیوب خودرو را شناسایی كرده و آنها را برطرف كند. علاوه بر این، مكانیك خودرو با همه بخش های الكتریكی و مكانیكی خودرو اشنایی داشته و در صورتی كه در این زمینه به طور عملی كار كرده و تجربه و مهارت كافی به دست آورده باشد، میتواند اقدام به تعمیر انواع خودرو كند.

این مسابقه برای روز دوشنبه ششم دی «تعویض واشر سرسیلندرخودرو » یك یاز موقعیت هایی است كه برای شركت كنندگان در نظر گرفته شده است..
مسابقه پر هیجان دوراهی با اجرای “مهدی پر” و تهیه كنندگی رضا عزتی و هماهنگی آتوسا برهانی نژاد از شنبه تا چهار شنبه ساعت ۱۲:۳۰ تقدیم مخاطبان میشود .

شنوندگان می توانند با ارسال پیامك در زمان پخش این برنامه در این مسابقه شركت كنند.

هنرصدا/ حامد بهجتی

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.