Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 7486
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو ایران تاریخ انتشار : 18 آبان 1397 - 21:46 |

آغاز ضبط فصل جدید برنامه رادیویی «کوی نشاط»

آغاز ضبط فصل جدید برنامه رادیویی «کوی نشاط»

مهدی ساعی تهیه کننده «کوی نشاط» از شروع ضبط فصل جدید این برنامه رادیویی از شنبه ۱۹ آبان خبر داد.

مهدی ساعی تهیه کننده «کوی نشاط» در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به ضبط فصل جدید این برنامه رادیو ایران بیان کرد: ما ضبط فصل جدید «کوی نشاط» را از شنبه ۱۹ آبان شروع می کنیم و پخش آن نیز از پنجشنبه ۲۴ آبان آغاز می شود.

وی درباره تغییرات این فصل توضیح داد: پیش از این بهنام قربانی مجری برنامه بود که در این فصل ابوالفضل آقاخانی اجرا را برعهده گرفته است. همچنین بخش های جدیدی در حوزه طنز به برنامه اضافه کرده ایم و شخصیت های جدیدی داریم که نویسنده های برنامه در حال نگارش جزییات این تیپ ها هستند.

این برنامه ساز رادیو با اشاره به رویکرد برنامه «کوی نشاط» گفت: با توجه به گرانی ها و شرایط اقتصادی در جامعه امروز، بخش زیادی از فصل جدید «کوی نشاط» به گرانی و معیشت مردم می پردازد.

ساعی در پایان درباره «یک، دو، صدا» و ضبط این مسابقه رادیویی نیز اظهار کرد: ضبط و پخش مرحله اول این مسابقه تمام شده است و در حال ضبط مرحله دوم هستیم که شرکت کننده در آن با چهار چالش گویندگی مبتنی بر متن، ایجاد موقعیت، سواد رسانه ای و گفتگو با کارشناس تلفنی، توانایی خود را می سنجد و قرار است از این مرحله هشت نفر به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کنند.

منبع: خبرگزاری مهر

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.