Friday, 19 April , 2024
امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ - 11 شوال 1445
شناسه خبر : 4359
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 17 مهر 1396 - 10:49 |

آغاز پخش مسابقه «چهار، سه‌، دو،‌ یک» با اجرای جواد مولانیا

آغاز پخش مسابقه «چهار، سه‌، دو،‌ یک» با اجرای جواد مولانیا

مسابقه سینمایی «چهار، سه‌، دو،‌ یک» با اجرای جواد مولانیا از روز پنجشنبه ۲۰ مهر روی آنتن شبکه چهار سیما می رود.

به نقل از روابط عمومی شبکه چهار سیما، مسابقه سینمایی «چهار، سه، دو، یک» که نام خود را هم از یکی از مهمترین عبارات پشت صحنه سینما وام گرفته تلاش خوبی از یک رقابت جذاب تلویزیونی است که بنا دارد علاوه بر جنبه های سرگرمی، نکاتی آموزنده را درباره هنرهای نمایشی به مخاطب و شرکت کنندگان یادآور شود.

سری پنجم این مسابقه در ۴۲ قسمت ۶۰ دقیقه ای با محوریت بازیگری، خلاقیت نمایشی، کارگردانی، تحلیل فیلم، پانتومیم، نمایشنامه خوانی و تدوین، تولید شده است و همچون سری گذشته  یک گروه سه نفره داوری شامل کارگردان، منتقد و بازیگر رقابت شرکت کنندگان را مورد قضاوت قرار می دهند.

مسعودآب پرور، ابوالفضل جلیلی، عزیزالله حاجی مشهدی، شهرام خرازیها، حمید دهقانپور، مهرداد رایانی مخصوص، صدرالدین شجره، میکاییل شهرستانی، جابر قاسملی، محمدهادی کریمی، پرستوگلستانی، لیلا گله داران و سهیلا نجم به ترتیب حروف الفبا داوران سری پنجم از این مسابقه تلویزیونی هستند.

مسابقه - جواد مولانیا

یکی از بخش‌های این مسابقه مربوط به اطلاعات سینمایی شرکت کنندگان است و طی آن شرکت کنندگان با تکیه بر دانش سینمایی خود به سوالات مطرح شده پاسخ می دهند. همچنین با پخش یک سکانس شرکت کنندگان باید تعداد نماهای آن را حدس بزنند و سپس نماهای به هم ریخته را طبق همان روایتی که دیده اند تدوین کنند. پخش قسمتی از فیلم های سینمایی و تحلیل مفهومی آن از سوی شرکت کنندگان از دیگر بخش های این مسابقه است و در واقع سطح درک آنها را از بخشی که دیده اند مورد سنجش قرار می دهد. در بخش دیگری از این مسابقه نیز شرکت کنندگان می توانند توانایی اجرا، بازیگری و نمایشنامه خوانی خود را به نمایش بگذارند.

تصویربرداری این مسابقه از ۷ شهریور تا ۵ مهر به طول انجامیده است و در این مسابقه انتخاب شرکت کنندگان بر اساس رزومه و فیلم های کوتاهی است که از اجراهای خود ارسال نموده اند. همچنین این مسابقه یک بخش غیر حضوری نیز برای مخاطبان دارد و علاقه مندان فیلم های کوتاه خود را طبق اطلاع رسانی های گذشته به کانال برنامه ارسال کرده اند که در هر قسمت یکی از آنها به نمایش در می آید و توسط هیات داوران بررسی و رای داده می شود.

فرصت شرکت در این سری از مسابقه سینمایی به پایان رسیده است اما علاقمندان برای اعلام آمادگی حضوردردوره های بعدی مسابقه می توانند ازطریق کانال برنامه به نشانی@Mosabeghecinemae اقدام کنند.

«چهار، سه، دو، یک» به تهیه کنندگی حسین مروی کاری از گروه ادب و هنر شبکه چهار سیما است و به صورت هفتگی پنجشنبه و جمعه ساعت ۲۳ پخش و روز بعد ساعت ۱۳ بازپخش می شود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.