Wednesday, 24 April , 2024
امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 16 شوال 1445
شناسه خبر : 15672
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو ایران تاریخ انتشار : 04 دی 1398 - 11:00 |

«آلودگی هوا» موضوع «بحث روز» رادیو ایران

«آلودگی هوا» موضوع «بحث روز» رادیو ایران

نماینده شهردار و عضو شورای شهر تهران پاسخ می‌دهند.

برنامه بحث روز این هفته گروه سیاسی رادیو ایران با حضور حسین رضا شهیدزاده؛ مدیرعامل شرکت کنترل کیفیت هوا و زهرا صدراعظم نوری؛ رئیس کمیسیون محیط زیست شورای شهر تهران به موضوع معضل آلودگی هوای تهران می‌پردازد.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی گروه سیاسی رادیو ایران؛ معضل آلودگی هوای کلانشهر تهران و نبود مدیریت واحد شهری در سیاستگذاری؛ تصمیم گیری و اجرا در این زمینه، بهانه‌ای شد تا برنامه بحث روز گروه سیاسی رادیو ایران با حضور حسین رضا شهیدزاده، مدیرعامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران به صورت حضوری و زهرا صدراعظم نوری، رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران به عنوان مهمان تلفنی به بررسی این مشکل بپردازد.
گفتنی است برنامه بحث روز؛ کاری از گروه سیاسی رادیو ایران به تهیه کنندگی و سردبیری میثم پوراعظم، هر چهارشنبه در نیمه دوم سال حوالی ساعت ۱۲:۴۰ به صورت زنده و مستقیم از رادیو ایران تقدیم مخاطبان این شبکه می‌گردد.
همچنین مخاطبان برنامه بحث روز می‌توانند با شماره پیامک ۳۰۰۰۰۹۰۰ از زمان پخش برنامه تا ساعت ۱۵ نظرات؛ انتقادات و پیشنهادات خود پیرامون موضوع برنامه را با دست اندرکاران گروه سیاسی رادیو ایران در میان بگذارند

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.